هدفون‌ بی‌سیم Ear Open ناتینگ با عمر باتری ۳۰ ساعته معرفی شد

ناتینگ هدفون‌های بی‌سیم جدید خود به نام Ear Open را با فناوری Open Sound و پشتیبانی از فناوری حذف نویز پیشرفته معرفی کرد. به‌گزارش تک‌ناک، شرکت ناتینگ پس از انتشار تیزرهای مختلف، اولین هدفون‌های استریو دورگوشی خود، موسوم به Ear Open را برای بازارهای جهانی رونمایی کرد. هدفون ناتینگ Ear Open با بهره‌گیری از فناوری انحصاری […] نوشته هدفون‌ بی‌سیم Ear Open ناتینگ با عمر باتری ۳۰ ساعته معرفی شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۴ مهر , ۱۴۰۳ - 19:00
 0  0
هدفون‌ بی‌سیم Ear Open ناتینگ با عمر باتری ۳۰ ساعته معرفی شد


ناتینگ هدفون‌های بی‌سیم جدید خود به نام Ear Open را با فناوری Open Sound و پشتیبانی از فناوری حذف نویز پیشرفته معرفی کرد.

به‌گزارش تک‌ناک، شرکت ناتینگ پس از انتشار تیزرهای مختلف، اولین هدفون‌های استریو دورگوشی خود، موسوم به Ear Open را برای بازارهای جهانی رونمایی کرد. هدفون ناتینگ Ear Open با بهره‌گیری از فناوری انحصاری Open Sound، تجربه‌ای شنیداری غنی و طبیعی را ارائه می‌دهد. این فناوری به کاربران اجازه می‌دهد تا حین لذت‌بردن از موسیقی، همچنان به صدای اطراف خود گوش دهند.

این هدفون‌ها از مواد باکیفیت و طراحی مهندسی دقیق ساخته شده‌اند. دیافراگم سفارشی و پوشش تیتانیومی صدایی بسیار طبیعی و دقیق را تولید می‌کنند. علاوه‌براین، سیم نیکل‌تیتانیومی قلاب گوش، باعث می‌شود تا هدفون هم مقاوم باشد و هم به‌راحتی پشت گوش قرار بگیرد.

شرکت ناتینگ، هدفون‌های بی‌سیم جدید خود به نام Ear (open) را با فناوری Open Sound معرفی کرد. ا

به‌نقل از فون‌آرنا، الگوریتم خودکار تقویت بیس فرکانس‌های پایین را برای تجربه‌ی بیس غنی‌تر بهینه می‌کند. این هدست مشابه با سایر هدفون‌ها با هوش مصنوعی ChatGPT ادغام شده است و از فناوری Clear Voice داخلی نیز پشتیبانی می‌کند که برقراری تماس‌های واضح و شفاف را حتی در محیط‌های پرسروصدا تضمین می‌کند. این هدفون‌ها از پردازش تقویت‌شده با هوش مصنوعی بهره می‌برند که روی بیش از ۲۸ میلیون سناریو نویز آموزش دیده است.

مشخصات فنی هدفون‌های Ear Open ناتینگ

  • درایور سفارشی: از درایور دینامیک ۱۴/۲ میلی‌متری اختصاصی با دیافراگم پلی‌اتیلن ترفتالات پوشش‌دار تیتانیوم استفاده شده است تا صدایی باکیفیت و با جزئیات دقیق تولید کند.
  • اتصال بی‌سیم پیشرفته: از بلوتوث نسخه‌ی ۵/۳ با پشتیبانی از کدک‌های AAC و SBC بهره می‌برد. این هدفون با طیف گسترده‌ای از دستگاه‌ها از‌جمله اندروید ۵.۰ و جدیدتر و iOS 13 و جدیدتر سازگار است و از قابلیت‌های اتصال سریع مانند Google Fast Pair و Microsoft Swift Pair نیز پشتیبانی می‌کند.
  • صدای باکیفیت: الگوریتم تقویت بیس به‌صورت خودکار عمل می‌کند تا عمق و قدرت صداهای بم را افزایش دهد. همچنین، حالت تأخیر کم ۱۲۰ میلی‌ثانیه‌ای برای تجربه‌ی بازی و تماشای فیلم بدون تأخیر صوتی بهینه شده است.
  • تماس‌های شفاف: فناوری Clear Voice با استفاده از ۳ میکروفون، کیفیت تماس را بهبود می‌بخشد و نویز محیط و باد را کاهش می‌دهد.
  • هوشمند و شخصی‌سازی‌شده: با ادغام ChatGPT، این هدفون قابلیت‌های هوشمندی جدیدی ارائه می‌دهد. همچنین، اکولایزر پیشرفته به شما امکان می‌دهد تا پروفایل‌های صوتی دلخواه خود را ایجاد کنید و با دیگران به‌اشتراک بگذارید.
  • مقاومت و دوام: با دریافت گواهی IP54، این هدفون دربرابر قطرات آب مقاوم است و می‌توانید بدون نگرانی از آسیب دیدن آن، در محیط‌های مختلف از آن استفاده کنید.
  • ابعاد: ۵۱/۳ در ۴۱/۴ در ۱۴/۴ میلی‌متر، ابعاد کیس شارژ: ۱۲۵/۹ در ۴۴ در ۱۹ میلی‌متر، وزن ایرباد: ۸/۱ گرم، وزن کیس شارژ: ۶۳/۸ گرم.
  • عمر باتری طولانی: باتری ۶۴ میلی‌آمپر‌ساعتی در هر ایرباد و ۶۳۵ میلی‌آمپر‌ساعتی در کیس شارژ، به‌ترتیب حداکثر ۸ ساعت پخش موسیقی و ۳۰ ساعت پخش کلی را فراهم می‌کند. همچنین با تنها ۱۰ دقیقه شارژ، می‌توانید تا ۲ ساعت به موسیقی گوش دهید.

قیمت و زمان عرضه

هدفون بی‌سیم Ear Open ناتینگ از اول اکتبر (هشتم مهر) در رنگ سفید و با قیمت پایه‌ی ۱۴۹ دلار (حدود ۱۲,۴۶۰ روپیه) عرضه می‌شود. قیمت این هدفون در بازارهای مختلف کمی متفاوت است. برای مثال، در هند با قیمت ۱۷,۹۹۹ روپیه فروخته می‌شود که درمقایسه‌با سایر بازارها گران‌تر است. این تفاوت قیمت ممکن است به‌دلیل عواملی مانند عوارض واردات و نرخ ارز باشد.

نوشته هدفون‌ بی‌سیم Ear Open ناتینگ با عمر باتری ۳۰ ساعته معرفی شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow