بازی Assassin’s Creed Shadows روی PS5 Pro از Ray Tracing پشتیبانی می‌کند

یوبی‌سافت تأیید کرد که بازی Assassin’s Creed Shadows روی PS5 Pro از حالت ویژه Ray Tracing بهره می‌برد، در حالی که نسخه پایه PS5 نیز گزینه‌های گرافیکی مختلفی را ارائه خواهد داد. به گزارش تکناک به نقل از وبسایت گیم‌اسپات و در آستانه‌ی انتشار Assassin’s Creed Shadows در 20 مارس، یوبی‌سافت جزئیاتی از عملکرد گرافیکی […] نوشته بازی Assassin’s Creed Shadows روی PS5 Pro از Ray Tracing پشتیبانی می‌کند اولین بار در تک ناک - اخبار تکنولوژی روز جهان و ایران. پدیدار شد.

۱۷ اسفند , ۱۴۰۳ - 00:00
 0  2
بازی Assassin’s Creed Shadows روی PS5 Pro از Ray Tracing پشتیبانی می‌کند

یوبی‌سافت تأیید کرد که بازی Assassin’s Creed Shadows روی PS5 Pro از حالت ویژه Ray Tracing بهره می‌برد، در حالی که نسخه پایه PS5 نیز گزینه‌های گرافیکی مختلفی را ارائه خواهد داد.

به گزارش تکناک به نقل از وبسایت گیم‌اسپات و در آستانه‌ی انتشار Assassin’s Creed Shadows در 20 مارس، یوبی‌سافت جزئیاتی از عملکرد گرافیکی بازی روی کنسول‌های PS5 و PS5 Pro منتشر کرده است.

این بازی اولین نسخه از سری Assassin’s Creed است که به‌طور ویژه برای کنسول‌های نسل نهم طراحی شده و در نسخه PS5 Pro، از حالت پیشرفته Ray Tracing بهره خواهد برد.

یوبی‌سافت تأیید کرده که سه حالت گرافیکی مختلف برای بازی در نظر گرفته شده است:

PS5:

  • حالت Performance: رزولوشن 4K آپ‌اسکیل‌شده با 60 فریم بر ثانیه و Ray Tracing انتخابی
  • حالت Fidelity: رزولوشن 4K آپ‌اسکیل‌شده با 30 فریم بر ثانیه و Ray Tracing استاندارد
  • حالت Balanced (نیاز به نمایشگر 120/240 هرتز و HDMI 2.1): رزولوشن 4K آپ‌اسکیل‌شده با 40 فریم بر ثانیه و Ray Tracing استاندارد

PS5 Pro:

  • حالت Performance: رزولوشن 4K آپ‌اسکیل‌شده با 60 فریم بر ثانیه و Ray Tracing استاندارد
  • حالت Fidelity: رزولوشن 4K آپ‌اسکیل‌شده با 30 فریم بر ثانیه و Ray Tracing گسترده
  • حالت Balanced (نیاز به نمایشگر 120/240 هرتز و HDMI 2.1): رزولوشن 4K آپ‌اسکیل‌شده با 40 فریم بر ثانیه و Ray Tracing گسترده
یوبی‌سافت تأیید کرد که Assassin’s Creed Shadows روی PS5 Pro از حالت ویژه Ray Tracing بهره می‌برد

تفاوت اصلی نسخه PS5 Pro با نسخه معمولی در قابلیت “Ray Tracing گسترده” است که انعکاس‌های واقع‌گرایانه‌تری را در محیط بازی ایجاد می‌کند. این ویژگی روی PS5 معمولی محدودتر است و فقط برای محاسبه نورپردازی Global Illumination در برخی بخش‌های بازی مانند پناهگاه‌ها (Hideout) استفاده می‌شود. علاوه بر این، زمان بارگذاری سریع‌تر، پشتیبانی از صدای سه‌بعدی (Dolby Atmos)، و بهبود جلوه‌های بصری از دیگر ویژگی‌های نسخه PS5 Pro محسوب می‌شوند.

در کنار این جزئیات فنی، یوبی‌سافت همچنین ویدیویی از گیم‌پلی جدید Assassin’s Creed Shadows منتشر کرده است که دو شخصیت اصلی، نائوئه (Naoe) و یاسوکه (Yasuke)، را به نمایش می‌گذارد. نائوئه در مبارزات به سبک مخفی‌کاری برتری دارد و می‌تواند با حرکات سریع و کم‌صدا دشمنان را از بین ببرد و یاسوکه در مقابل، به سبک مبارزه‌ی مستقیم و قدرتی تسلط دارد و می‌تواند درگیری‌های رو در رو را به‌خوبی مدیریت کند.

Assassin’s Creed Shadows در تاریخ 20 مارس 2025 برای PC، PS5 و Xbox Series X|S منتشر خواهد شد.

نوشته بازی Assassin’s Creed Shadows روی PS5 Pro از Ray Tracing پشتیبانی می‌کند اولین بار در تک ناک - اخبار تکنولوژی روز جهان و ایران. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow