به‌روزرسانی جدید ترلو مدیریت اسلک، ایمیل و وظایف روزمره را آسان‌تر می‌کند

به‌روزرسانی جدید ترلو قابلیت مدیریت اسلک، ایمیل و سایر برنامه‌ها را بهبود می‌بخشد و به کاربران کمک می‌کند تا برنامه‌های متعدد را از یک پلتفرم مدیریت کنند. به گزارش تک‌ناک، ترلو با ارائه قابلیت‌های جدید، به ابزاری جامع‌تر برای مدیریت وظایف روزانه تبدیل شده است. این برنامه که زیرمجموعه Atlassian محسوب می‌شود، اکنون با ادغام […] نوشته به‌روزرسانی جدید ترلو مدیریت اسلک، ایمیل و وظایف روزمره را آسان‌تر می‌کند اولین بار در تک ناک - اخبار تکنولوژی روز جهان و ایران. پدیدار شد.

۰۷ اسفند , ۱۴۰۳ - 22:00
 0  4
به‌روزرسانی جدید ترلو مدیریت اسلک، ایمیل و وظایف روزمره را آسان‌تر می‌کند

به‌روزرسانی جدید ترلو قابلیت مدیریت اسلک، ایمیل و سایر برنامه‌ها را بهبود می‌بخشد و به کاربران کمک می‌کند تا برنامه‌های متعدد را از یک پلتفرم مدیریت کنند.

به گزارش تک‌ناک، ترلو با ارائه قابلیت‌های جدید، به ابزاری جامع‌تر برای مدیریت وظایف روزانه تبدیل شده است. این برنامه که زیرمجموعه Atlassian محسوب می‌شود، اکنون با ادغام اسلک، ایمیل و سیری، به کاربران کمک می‌کند د تا تمام کارهای خود را در محیطی یکپارچه مدیریت کنند.

ورج می‌نویسد ساختار Kanban، عامل اصلی محبوبیت Trello، همچنان حفظ شده است. بااین‌حال به گفته Guarav Kataria، مدیر محصول این برنامه، مشکل اصلی کاربران پراکندگی وظایف در میان ابزارهای مختلف است. او می‌گوید:

کاربران در میان ایمیل، اسلک، شبکه‌های اجتماعی و ابزارهای کاری مختلف غرق شده‌اند. حتی هنگام پیاده‌روی یا دویدن هم ایده‌های جدیدی به ذهنشان می‌رسد. به همین دلیل، ترلو اکنون ستون جدیدی با نام Inbox را به هر برد اضافه کرده است.

کاربران می‌توانند وظایف و ایده‌های خود را از هر جای وب به این بخش اضافه کنند تا بعداً سازمان‌دهی شوند.

ترلو برخلاف بسیاری از ابزارهای دیگر که برای حل مشکل پراکندگی ابزارها، اپلیکیشن‌های جدیدی ارائه می‌دهند، تلاش می‌کند این مشکل را با تجمیع وظایف در محیطی واحد برطرف کند. کاربران می‌توانند ایمیل‌ها را مستقیماً به ترلو فوروارد و پیام‌های اسلک را ذخیره یا با سیری وظایف جدیدی را تعریف کنند. این برنامه با استفاده از هوش مصنوعی، پیام‌ها را خلاصه‌سازی می‌کند و تاریخ سررسید و زیروظایف مرتبط را پیشنهاد می‌دهد.

در به‌روزرسانی جدید، ترلو نمای جدیدی به نام Trello Planner را معرفی کرده که امکان برنامه‌ریزی وظایف در یک تقویم را فراهم می‌کند. وظایف ثبت‌شده در Trello مستقیماً با تقویم کاربران همگام‌سازی می‌شوند تا مدیریت زمان بهینه‌تر شود. ویژگی‌های جدید این برنامه در مرحله بتا قرار دارند و از ماه آوریل برای تمامی کاربران منتشر خواهند شد.

به گفته Kataria، این قابلیت‌ها نه‌تنها مقدمه‌ای برای استفاده گسترده‌تر از هوش مصنوعی در Trello هستند؛ بلکه بازگشتی به هدف اصلی این ابزار محسوب می‌شوند: ساده‌سازی مدیریت وظایف. در‌حالی‌که بسیاری از ابزارهای بهره‌وری به‌مرور پیچیده و سنگین شده‌اند، ترلو تلاش می‌کند با تمرکز بر نیازهای کاربران فردی، دوباره به ابزاری کارآمد و کاربردی تبدیل شود.

نوشته به‌روزرسانی جدید ترلو مدیریت اسلک، ایمیل و وظایف روزمره را آسان‌تر می‌کند اولین بار در تک ناک - اخبار تکنولوژی روز جهان و ایران. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow