بیت کوین غایب بزرگ گفت‌وگوی ترامپ و ایلان ماسک

قبل از برگزاری گفت‌وگوی شنیداری ترامپ و ایلان ماسک در شبکه اجتماعی ایکس، فعالان بازار حدس می‌زدند که پای بیت کوین هم به میان بیاید، اما این‌گونه نشد. به‌ گزارش تک‌ناک، گفت‌وگوی ایلان ماسک، کارآفرین و مالک شبکه اجتماعی ایکس با دونالد ترامپ، نامزد پیشتاز جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در زمان پخش زنده... نوشته بیت کوین غایب بزرگ گفت‌وگوی ترامپ و ایلان ماسک اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۲۴ مرداد , ۱۴۰۳ - 13:59
 0  1
بیت کوین غایب بزرگ گفت‌وگوی ترامپ و ایلان ماسک

قبل از برگزاری گفت‌وگوی شنیداری ترامپ و ایلان ماسک در شبکه اجتماعی ایکس، فعالان بازار حدس می‌زدند که پای بیت کوین هم به میان بیاید، اما این‌گونه نشد.

به‌ گزارش تک‌ناک، گفت‌وگوی ایلان ماسک، کارآفرین و مالک شبکه اجتماعی ایکس با دونالد ترامپ، نامزد پیشتاز جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در زمان پخش زنده توانست یک میلیون شنونده را با خود همراه کند.

به نقل از کوین‌دسک، این دو چهره جنجالی، در طول دو ساعت گفت‌وگو، مباحث مختلفی را به بحث و بررسی گذاشتند. با وجود این‌، برخلاف انتظارات، پای بیت کوین به سخنان آنها باز نشد.

مهاجرت‌های غیرقانونی، اقتصاد، هوش مصنوعی و پدیده گرم شدن کره زمین از جمله موضوعاتی بود که ترامپ و ماسک به تبادل نظر پیرامون آنها پرداختند.

در گفت‌وگوی ترامپ و ماسک حرفی از بیت کوین زده نشد

در طول این مصاحبه، شبکه اجتماعی ایکس با حملات گسترده منع سرویس یا DDOS مواجه شد، اما گفت‌وگو سرانجام با موفقیت به پایان رسید. ماسک به بهانه این حمله گفته است:

«از این تهاجم گسترده سایبری مشخص است که خیلی‌ها نمی‌خواهند حرف ترامپ به گوش مردم برسد.»

ماسک و ترامپ با وجود اختلافات در گذشته، این بار با یکدیگر همکاری کرده‌اند و هر دو به بهانه‌های مختلف حمایت‌های خود را از بیت کوین و دیگر رمزارزها نشان داده‌اند.

پیش‌تر دونالد ترامپ با جانبداری از بیت کوین گفته بود که احتمال دارد پس از ورود به کاخ سفید، این رمزارز را به فهرست دارایی‌های استراتژیک ایالات متحده بیفزاید. پس از این موضع‌گیری، بهای بیت کوین با رشد مواجه شد و توانست تا حوالی ۷۰ هزار دلار پیش‌روی کند.

نوشته بیت کوین غایب بزرگ گفت‌وگوی ترامپ و ایلان ماسک اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow