تبلت جدید لنوو با 8 بلندگو عرضه شد

تبلت جدید لنوو به نام تب پلاس با قیمتی مناسب و سیستم صوتی قدرتمند مجهز به 8 بلندگوی با کیفیت، روانه بازار ایالات متحده آمریکا شد. به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، این تبلت که پیش از این در برخی از کشورهای اروپایی عرضه شده بود، حالا به صورت گسترده‌ای در دسترس کاربران آمریکایی قرار گرفته […] نوشته تبلت جدید لنوو با 8 بلندگو عرضه شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۵ شهریور , ۱۴۰۳ - 19:00
 0  1
تبلت جدید لنوو با 8 بلندگو عرضه شد

تبلت جدید لنوو به نام تب پلاس با قیمتی مناسب و سیستم صوتی قدرتمند مجهز به 8 بلندگوی با کیفیت، روانه بازار ایالات متحده آمریکا شد.

به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، این تبلت که پیش از این در برخی از کشورهای اروپایی عرضه شده بود، حالا به صورت گسترده‌ای در دسترس کاربران آمریکایی قرار گرفته است.

این تبلت با پردازنده مدیاتک هلیو G99 کار می‌کند و عملکرد مناسبی را ارائه می‌دهد.

برای جای دادن این تعداد بلندگو، ضخامت قسمت پایین تبلت به حدود 1.3 سانتی‌متر می‌رسد، در حالی که قسمت بالایی آن باریک‌تر است.

شرکت لنوو یک پایه داخلی نیز برای تبلت طراحی کرده است تا بتوانید آن را تا زاویه 175 درجه تنظیم کنید. همچنین می‌توانید از تب پلاس به عنوان یک بلندگوی بلوتوث مستقل استفاده نمایید.

تبلت جدید لنوو با 8 بلندگو در آمریکا عرضه شد

صفحه نمایش 11.5 اینچی تب پلاس با رزولوشن 2000 در 1200 پیکسل و نرخ رفرش 90 هرتز، تصاویر را با کیفیت بالا نمایش می‌دهد.

این تبلت از قلم استایلوس نیز پشتیبانی می‌کند تا بتوانید از آن برای کارهای مختلف مانند: یادداشت‌برداری و طراحی استفاده کنید.

تب پلاس با 8 گیگابایت رم LPDDR4X و حداکثر 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود و از کارت حافظه microSD نیز پشتیبانی می‌کند.

باتری 8600 میلی‌آمپر ساعتی این تبلت، عمر باتری مناسبی را فراهم می‌کند. دوربین‌های جلو و عقب 8 مگاپیکسلی نیز برای عکاسی و فیلمبرداری تعبیه شده‌اند.

از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به پشتیبانی از وای‌فای 5، بلوتوث 5.2، پورت USB-C، جک 3.5 میلی‌متری صدا و سیستم صوتی با کیفیت بالا اشاره کرد.

تب پلاس با سیستم عامل اندروید 14 عرضه می‌شود و لنوو وعده داده است که حداقل دو نسخه جدید اندروید و چهار سال به‌روزرسانی امنیتی را برای آن ارائه کند.

همچنین شرکت لنوو لوازم جانبی اختیاری مانند: قلم استایلوس تب پن پلاس و شارژر سریع 68 واتی را برای این تبلت عرضه کرده است.

تبلت Lenovo Tab Plus  با قیمت 320 دلار در بازار آمریکا به فروش می‌رسد.

نوشته تبلت جدید لنوو با 8 بلندگو عرضه شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow