تحقیق و توسعه دیجی‌کالا در راستای ایجاد وفاداری مشتریان به برندها فعالیت می‌کند

مدیر کل بینش و بازاریابی دیجی‌کالا باور دارد سرویس تحقیقات بازار این شرکت می‌تواند سلایق مشتریان را به‌صورت بومی‌سازی شده شناسایی کند.

۱۹ اسفند , ۱۴۰۳ - 17:00
 0  6
تحقیق و توسعه دیجی‌کالا در راستای ایجاد وفاداری مشتریان به برندها فعالیت می‌کند

مدیر کل بینش و بازاریابی دیجی‌کالا باور دارد سرویس تحقیقات بازار این شرکت می‌تواند سلایق مشتریان را به‌صورت بومی‌سازی شده شناسایی کند.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow