جزئیات و قیمت گوشی آیفون  SE 4 لو رفت

اطلاعات جدیدی از گوشی آیفون SE 4، ‘محصول کم‌هزینه و ارزان اپل لو رفته که جزئیات سخت‌افزاری و قیمتی این دستگاه را افشا می کند. به گزارش تکناک ،اپل قصد دارد تولید انبوه این مدل را از دسامبر امسال آغاز کند و به احتمال زیاد، آیفون SE 4 در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۵ به‌طور رسمی رونمایی خواهد […] نوشته جزئیات و قیمت گوشی آیفون  SE 4 لو رفت اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۶ آبان , ۱۴۰۳ - 18:00
 0  2
جزئیات و قیمت گوشی آیفون  SE 4 لو رفت

اطلاعات جدیدی از گوشی آیفون SE 4، محصول کم‌هزینه و ارزان اپل لو رفته که جزئیات سخت‌افزاری و قیمتی این دستگاه را افشا می کند.

به گزارش تکناک ،اپل قصد دارد تولید انبوه این مدل را از دسامبر امسال آغاز کند و به احتمال زیاد، آیفون SE 4 در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۵ به‌طور رسمی رونمایی خواهد شد.

طبق اطلاعات لو رفته توسط Jukanlosreve آیفون SE4 در بخش سخت‌افزار، به عنوان یک مدل ارزان‌قیمت، عملکرد قدرتمندی خواهد داشت. این افشاگر، برگه مشخصات و محدوده قیمت این گوشی را منتشر کرده و مشخص کرده که آیفون  SE 4 به پردازنده A18 و یک مودم 5G سفارشی به نام “Centauri” مجهز خواهد بود.

همچنین صفحه‌نمایش این دستگاه از نوع LTPS OLED با اندازه ۶.۰۶ اینچ و وضوح 1,170 × 2,532 پیکسل است که با حداکثر روشنایی ۸۰۰ نیت و فناوری Ceramic Shield محافظت می‌شود. این نمایشگر از ماده M11 ساخته شده که پیش‌تر در مدل‌های آیفون  14 و آیفون  14 پلاس به کار رفته است.

پردازنده A18 و رم ۸ گیگابایتی LPDDR5X این امکان را به آیفون  SE 4 می‌دهد که از قابلیت‌های اپل  Intelligence بهره‌مند شود؛ قابلیتی که این غول فناوری آن را به‌عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی خود برای افزایش فروش سالانه به کار می‌برد.

در بخش دوربین، طبق اطلاعات منتشرشده، این دستگاه دارای یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با سنسور Sony Exmor IMX904 در پشت و یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در جلو خواهد بود، هرچند که هنوز اطلاعاتی از قابلیت‌های فیلم‌برداری آن‌ها فاش نشده است.

از نظر ابعاد، گفته شده آیفون  SE 4 با اندازه ۱۴۶.۷ × ۷۱.۵ × ۷.۸ میلی‌متر و باتری 3,279 میلی‌آمپر ساعتی عرضه می‌شود. با اینکه ظرفیت این باتری از رقبای دیگر کمی پایین‌تر است، اما نسبت به آیفون  SE 3 که با یک باتری ۲۰۱۸ میلی‌آمپری عرضه شده بود، حدود ۶۲.۵ درصد افزایش یافته است.

از دیگر ویژگی‌های مهم این دستگاه می‌توان به پشتیبانی از Face ID و استاندارد مقاومت IP68 در برابر گرد و غبار و آب اشاره کرد. همچنین، این دستگاه از شارژ سیمی تا توان ۲۰ وات و شارژ بی‌سیم Qi2 و MagSafe تا ۱۵ وات پشتیبانی خواهد کرد.

با وجود چند تفاوت جزئی، آیفون  SE 4 با سخت‌افزار خود شباهت زیادی به آیفون  16 دارد و احتمالاً در بازه قیمتی ۴۹۹ تا ۵۴۹ دلار عرضه می‌شود. این قیمت هنوز به‌صورت رسمی تأیید نشده، اما به نظر می‌رسد اپل  با در نظر گرفتن این مشخصات، یکی از پرطرفدارترین مدل‌های آیفون  را در سال آینده عرضه کند.

این محصول به‌احتمال قوی در ماه مارس ۲۰۲۵ (فروردین 1404) رونمایی خواهد شد و جزئیات نهایی در آن زمان اعلام خواهد شد.

نوشته جزئیات و قیمت گوشی آیفون  SE 4 لو رفت اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow