جعبه‌گشایی گلکسی رینگ؛ پوشیدنی جدید و لوکس سامسونگ

سامسونگ اخیراً گلکسی رینگ را رونمایی کرده است. در این مطلب، به طراحی ظاهری و مشخصات این حلقه هوشمند نگاهی می‌اندازیم. به‌گزارش تک‌ناک، سامسونگ با معرفی گلکسی رینگ بار‌دیگر نوآوری‌های خود در زمینه فناوری و سبک زندگی را به‌نمایش گذاشت. این حلقه کوچک که به‌راحتی روی انگشت کاربر قرار می‌گیرد، با پیشرفته‌ترین حسگرهای سلامتی و […] نوشته جعبه‌گشایی گلکسی رینگ؛ پوشیدنی جدید و لوکس سامسونگ اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۶ مهر , ۱۴۰۳ - 19:00
 0  1
جعبه‌گشایی گلکسی رینگ؛ پوشیدنی جدید و لوکس سامسونگ

سامسونگ اخیراً گلکسی رینگ را رونمایی کرده است. در این مطلب، به طراحی ظاهری و مشخصات این حلقه هوشمند نگاهی می‌اندازیم.

به‌گزارش تک‌ناک، سامسونگ با معرفی گلکسی رینگ بار‌دیگر نوآوری‌های خود در زمینه فناوری و سبک زندگی را به‌نمایش گذاشت. این حلقه کوچک که به‌راحتی روی انگشت کاربر قرار می‌گیرد، با پیشرفته‌ترین حسگرهای سلامتی و هوش مصنوعی گلکسی مجهز شده است و می‌تواند در زندگی روزمره کاربران نقشی مهم ایفا کند.

بسته‌بندی لوکس و ابتکاری

به‌نقل از سامسونگ، از لحظه‌ای که کلکسی رینگ را دریافت می‌کنید، طراحی خاص و منحصر‌به‌فرد آن خودنمایی می‌کند. بسته‌بندی این محصول به‌شکل جعبه‌ای صدفی طراحی شده که شباهت زیادی به جعبه‌های جواهرات دارد. وقتی جعبه باز می‌شود، کیس شارژ شفاف با نورپردازی LED به‌چشم می‌خورد که حس باز‌کردن جواهری گران‌بها را القا می‌کند. با باز‌کردن کیس شارژ، حلقه گلکسی با بدنه تیتانیومی و طراحی منحنی زیبا خود را نشان می‌دهد.

گلکسی رینگ در سه رنگ مشکی تیتانیومی و نقره‌ای تیتانیومی و طلایی تیتانیومی عرضه می‌شود و با داشتن ۹ سایز مختلف، از ۵ تا ۱۳، برای هر کاربری مناسب است. انتخاب اندازه و رنگ مناسب این امکان را به کاربران می‌دهد تا ظاهر و راحتی آن را با استایل شخصی خود هماهنگ کنند.

طراحی راحت و کارآمد برای تمام هفته

یکی از نکات برجسته گلکسی رینگ دوام باتری آن است. این دستگاه کوچک می‌تواند با یک بار شارژ کامل تا هفت روز کار کند که آن را به یکی از بهترین گزینه‌ها برای پایش مداوم سلامت تبدیل کرده است. کاربران می‌توانند وضعیت باتری و شارژ را ازطریق نور LED موجود در کیس شارژ مشاهده کنند.

وزن بسیار سبک این حلقه (۲/۳ گرم (در سایز ۵) تا ۳ گرم (در سایز ۱۳))، باعث می‌شود تا کاربران هنگام استفاده از آن احساس ناراحتی نکنند و حتی ممکن است فراموش کنند که حلقه‌ای در انگشت دارند. با‌این‌حال، طراحی باریک و براق آن فقط به راحتی ختم نمی‌شود؛ زیرا گلکسی رینگ با روکشی از تیتانیوم درجه ۵ ساخته شده که در‌برابر خط‌و‌خش و آسیب‌های روزمره مقاوم است.

این پوشیدنی با مقاومت دربرابر آب تا عمق ۱۰۰ متر، به کاربران کمک می‌کند تا در شرایط مختلف از‌جمله هنگام شست‌وشوی دست‌ها و دوش‌گرفتن و حتی انجام فعالیت‌های فیزیکی شدید، بدون نگرانی از آسیب به دستگاه به استفاده از آن ادامه دهند.

حسگرهای پیشرفته برای نظارت دقیق بر سلامت

Galaxy Ring دارای سه حسگر پیشرفته است

ویژگی اصلی گلکسی رینگ در سنسورهای پیشرفته آن نهفته است. این دستگاه کوچک با سه حسگر شامل سنسور دمای پوست و سنسور ضربان قلب و شتاب‌سنج، به‌طور مداوم اطلاعات دقیقی از وضعیت سلامت کاربران جمع‌آوری می‌کند.

داده‌های به‌دست‌آمده از این حسگرها با هوش مصنوعی گلکسی (Galaxy AI) تحلیل می‌شود و ازطریق اپلیکیشن Samsung Health اطلاعات جامع و دقیق دراختیار کاربر قرار می‌گیرد. از ردیابی کیفیت خواب تا پایش فعالیت‌های روزانه، این حلقه کوچک ابزاری قدرتمند برای نظارت بر سلامت کاربران است.

اتصال آسان به گوشی‌های هوشمند

یکی دیگر از قابلیت‌های مهم گلکسی رینگ، اتصال سریع و آسان آن به گوشی‌های هوشمند گلکسی است. کافی است کیس شارژ را باز کنید تا دستگاه به‌طور خودکار وارد حالت جفت‌شدن شود. کاربران می‌توانند دستورالعمل‌های ساده روی گوشی هوشمند خود را دنبال کنند تا به‌سرعت اتصال برقرار شود. همچنین، امکان جفت‌کردن دستی نیز وجود دارد. برای این کار فقط کافی است تا حلقه را در کیس قرار دهید و دکمه چندمنظوره را به‌مدت سه ثانیه نگه دارید تا دستگاه وارد حالت جفت‌شدن شود.

اندازه‌گیری دقیق با استفاده از کیت سایز

برای بهینه‌ترین عملکرد، انتخاب سایز مناسب گلکسی رنیگ اهمیت زیادی دارد. سامسونگ کیت سایز رایگانی ارائه کرده است که کاربران می‌توانند آن را از‌طریق سایت یا فروشگاه‌های سامسونگ دریافت کنند. این کیت شامل ۹ حلقه با اندازه‌های مختلف است که کاربر می‌تواند با امتحان‌کردن آن‌ها سایز مناسب خود را انتخاب کند. برای دریافت دقیق‌ترین داده‌ها، حلقه باید به‌درستی روی انگشت قرار گیرد؛ به‌ونه‌ای که خط برجسته‌ای که جهت حسگر را نشان می‌دهد، به‌سمت کف دست باشد.

کیت اندازه حلقه رایگان برای اندازه گیری اندازه انگشت کاربر

علاوه‌بر‌این، گلکسی رینگ قابلیت کنترل گوشی هوشمند را نیز با حرکات ساده انگشتان فراهم می‌کند. کاربران می‌توانند با دو بار نیشگون گرفتن انگشت، عکس بگیرند یا زنگ هشدار را خاموش کنند.

Galaxy Ring به درستی پوشیده شده و خط بیرون زده رو به کف دست است

ترکیبی از سبک و عملکرد

گلکسی رینگ سامسونگ با ترکیب طراحی زیبا و عملکرد قدرتمند، تجربه‌ای منحصر‌به‌فرد از پوشیدنی هوشمند را ارائه می‌دهد. سامسونگ با معرفی این حلقه، کاربران را به مسیری جدید از نظارت بر سلامت و استفاده آسان از تکنولوژی هدایت می‌کند. این محصول نه‌تنها راحت و کارآمد است؛ بلکه بازتابی از تعهد سامسونگ به بهبود سلامت و راحتی کاربران در زندگی روزمره است.

قابلیت کنترل تلفن هوشمند Galaxy Ring به کاربران امکان می دهد با دوبار فشردن انگشت شست و اشاره به هم عکس بگیرند یا زنگ هشدار را خاموش کنند

نوشته جعبه‌گشایی گلکسی رینگ؛ پوشیدنی جدید و لوکس سامسونگ اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow