دستگیری دوروف باعث افزایش دانلود اپلیکیشن تلگرام شد

پس از دستگیری پاول دوروف، تعداد دفعاتی که کاربران اپلیکیشن تلگرام را دانلود کرده‌اند، افزایش یافته است. به‌گزارش تک‌ناک، دستگیری پاول دوروف، بنیان‌گذار تلگرام، در فرانسه باعث افزایش محبوبیت و بهبود رتبه‌بندی پیام‌رسان تلگرام شده است. روز شنبه، دوروف به‌اتهام اجازه به فعالیت‌های غیرقانونی در این اپلیکیشن و فقدان نظارت کافی بر پیام‌ها، به‌ویژه در... نوشته دستگیری دوروف باعث افزایش دانلود اپلیکیشن تلگرام شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۰۶ شهریور , ۱۴۰۳ - 22:59
 0  1
دستگیری دوروف باعث افزایش دانلود اپلیکیشن تلگرام شد

پس از دستگیری پاول دوروف، تعداد دفعاتی که کاربران اپلیکیشن تلگرام را دانلود کرده‌اند، افزایش یافته است.

به‌گزارش تک‌ناک، دستگیری پاول دوروف، بنیان‌گذار تلگرام، در فرانسه باعث افزایش محبوبیت و بهبود رتبه‌بندی پیام‌رسان تلگرام شده است. روز شنبه، دوروف به‌اتهام اجازه به فعالیت‌های غیرقانونی در این اپلیکیشن و فقدان نظارت کافی بر پیام‌ها، به‌ویژه در زمینه‌هایی مانند قاچاق مواد مخدر و پول‌شویی و سوءاستفاده جنسی از کودکان، دستگیر شد.

با وجود نگرانی‌های موجود درباره‌ی محتوای تلگرام‌، درحال‌حاضر این اپلیکیشن شاهد افزایش تعداد دانلودها است که آن را به رتبه‌ی دوم در نمودارهای شبکه‌های اجتماعی اپ استور ایالات متحده رسانده است. همچنین، دانلودهای جهانی iOS آن را تاکنون ۴ درصد افزایش داده است. در فرانسه، محل بازداشت دوروف‌، این اپلیکیشن به رتبه‌ی اول در دسته‌ی شبکه‌های اجتماعی در اپ استور و رتبه‌ی سوم در بین تمامی اپلیکیشن‌ها صعود کرده است.

افزایش محبوبیت تلگرام بلافاصله پس از دستگیری دوروف رخ داد. این موضوع ممکن است بدین‌دلیل باشد که بسیاری از افراد هنگام بررسی عناوین خبری که در آخر هفته از دست داده بودند، از این خبر مطلع شدند.

پس از دستگیری پاول دوروف، تعداد دفعاتی که کاربران اپلیکیشن تلگرام را دانلود کرده‌اند،

همچنین، تلگرام در جهشی چشمگیر از رتبه‌ی ۱۸ به رتبه‌ی ۸ در میان محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های غیربازی ایالات متحده صعود کرد. طبق گزارش Appfigures، این بهترین رتبه شبکه‌ی اجتماعی یادشده از ابتدای سال ۲۰۲۳ تاکنون است. معمولاً رتبه‌بندی‌های اپ استور اپل ترکیبی از معیارهایی مانند تعداد نصب‌ها و سرعت دانلود و سایر عوامل را نشان می‌دهد.

به‌نقل از تک‌کرانچ، داستان موفقیت تلگرام نشان می‌دهد که گاهی اوقات، ارزش‌های بنیادین محصول می‌توانند نقش تبلیغات را ایفا کنند. حمایت کاربران از ایده‌ی آزادی بیان باعث شد تا تلگرام بدون اتکا به تبلیغات گسترده، به محبوبیت زیادی دست پیدا کند.

امروز، امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه، اظهار کرد که دستگیری دوروف به‌دلیل «تحقیقات قضایی در حال انجام» بوده است و این قضات هستند که باید درباره‌ی این مسئله تصمیم بگیرند. او گفت: «این اتفاق به‌هیچ‌وجه سیاسی نیست.»

نوشته دستگیری دوروف باعث افزایش دانلود اپلیکیشن تلگرام شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow