دیجیکالا وارد بازار خودرو شد
بهگزارش روابط عمومی دیجیکالا، فروشگاه اینترنتی دیجیکالا، بهعنوان بزرگترین پلتفرم تجارت الکترونیک ایران و بزرگترین فروشگاه آنلاین کشور، با ارائه طرحی جامع و مدرن، وارد بازار فروش خودرو شده است. فروش خودرو در دیجیکالا با ساختاری جدید و تمرکز بر شفافیت و راحتی کاربران طراحی شده است. اکنون کاربران میتوانند با استفاده از این سرویس، …

بهگزارش روابط عمومی دیجیکالا، فروشگاه اینترنتی دیجیکالا، بهعنوان بزرگترین پلتفرم تجارت الکترونیک ایران و بزرگترین فروشگاه آنلاین کشور، با ارائه طرحی جامع و مدرن، وارد بازار فروش خودرو شده است. فروش خودرو در دیجیکالا با ساختاری جدید و تمرکز بر شفافیت و راحتی کاربران طراحی شده است. اکنون کاربران میتوانند با استفاده از این سرویس، خودروهای صفر و کارکرده را بهصورت آنلاین خریداری کنند.
فرآیند خرید خودرو چگونه است؟
خریداران با پرداخت اولیه ۱۹۵ میلیون تومان، میتوانند خودروی موردنظر خود را به مدت ۳۶ ساعت رزرو کنند. این مبلغ به دلیل محدودیتهای تراکنش بانکی طراحی شده و به کاربران این امکان را میدهد تا مبلغ مابهالتفاوت را پس از طی کردن مراحل اولیه خرید خودرو، از طریق سایر راههای انتقال مبلغ نظیر پایا یا ساتنا به فروشنده پرداخت کنند. طی این مدت، هماهنگی لازم برای بازدید خودرو توسط فروشنده انجام میشود و پس از تأیید خریدار، مراحل تنظیم مبایعهنامه، پرداخت نهایی و انتقال مالکیت انجام خواهد شد. مرکز ارتباط با مشتریان دیجیکالا نیز در تمامی این مراحل، پشتیبانی کامل را ارائه میدهد.
دیجیکالا برای اطمینان کاربران از کیفیت خودروهای کارکرده و کاهش سختیها و پیچیدگیهای پیدا کردن خودروی مناسب، تمامی خودروهای کارکرده را قبل از عرضه، دو نوبت کارشناسی میکند. با این حال، خریداران در زمان بازدید خودرو، میتوانند کارشناس معتمد خود یا کارشناس پلتفرمهای معتبر کارشناسی خودرو را همراه خود بیاورند. همچنین در صورتی که خریدار پس از بازدید از خرید منصرف شود، مبلغ ۱۹۵ میلیون تومانی پرداختشده توسط دیجیکالا، کمتر از ۲۴ ساعت به او بازگردانده میشود.
مدلهای متفاوت خودرو بهزودی وارد دیجیکالا میشوند
در حال حاضر، تعدادی از مدلهای محبوب خودروهای صفر از برندهای معتبر مانند تویوتا، فولکس، میتسوبیشی و هوندا در این سرویس ارائه میشوند. مدلهایی نظیر فولکس تی راک 2024، میتسوبیشی اوتلندر 2024 و تویوتا لوین 2024 هنگام نگارش و انتشار این خبر در دسترس هستند. همچنین، خودروهای کارکرده با گزارش کامل از وضعیت فنی و قیمتگذاری شفاف به فروش میرسند. مدلهای بیشتری از خودروها نیز به زودی به این مجموعه اضافه خواهند شد تا نیازهای طیف وسیعتری از کاربران را پوشش دهند.
الگوبرداری از بنچمارکهای جهانی
این سرویس با الهام از پلتفرمهای موفق جهانی مانند “Amazon Vehicles” و پروژههای مشابه در فروشگاههای اینترنتی بزرگی مثل علیبابا طراحی شده است. این مدلها نشان دادهاند که ترکیب تجارت الکترونیک با فروش خودرو میتواند تجربهای شفافتر و کارآمدتر برای خریداران فراهم کند. دیجیکالا با بومیسازی این رویکردها، تلاش کرده است خرید خودرو را برای کاربران ایرانی به تجربهای سادهتر و هوشمندانهتر تبدیل کند. اولین تلاشها و حضور دیجیکالا در زمینه فروش آنلاین خودرو به زمستان ۱۳۹۵ برمیگردد که پس از فعالیتی دو ساله متوقف شد و حالا دیجیکالا با توجه به نیاز مخاطب و بزرگ شدن بازار تجارت الکترونیکی در کشور، قصد دارد با نگاهی به تجربه قبلی خود یک خرید آنلاین دلچسب را برای دوستداران خودرو بهارمغان بیاورد.
آینده خرید خودرو در دیجیکالا
بازگشت دیجیکالا به بازار خودرو، نشاندهنده عزم جدی این شرکت برای ارائه خدمات متنوعتر و نوینتر در فضای تجارت الکترونیک است. این سرویس که با تمرکز بر رضایت کاربران طراحی شده، استاندارد جدیدی برای خرید خودرو در کشور ایجاد میکند و همانطور که گفته شد به زودی خودروهای بیشتری به این مجموعه اضافه خواهند شد. دیجیکالا باور دارد که این خدمت تازه، به یکی از سرویسهای محبوب و پرتقاضای کاربران تبدیل خواهد شد.
واکنش شما چیست؟






