ردمی K80 و K80 پرو به‌زودی در چین معرفی خواهند شد

به‌زودی سری ردمی K80 با دوربین‌های پیشرفته و تراشه‌های قدرتمند و باتری‌های پرظرفیت در بازار چین معرفی خواهد شد. به‌گزارش تک‌ناک، طبق شایعات، ردمی K80 و K80 پرو قرار است در ماه نوامبر در چین رونمایی شوند. این گوشی‌ها ممکن است در بازارهای جهانی با نام‌های دیگری عرضه شوند. این گوشی‌ها که اخیراً گواهی‌های لازم […] نوشته ردمی K80 و K80 پرو به‌زودی در چین معرفی خواهند شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۹ مهر , ۱۴۰۳ - 19:00
 0  1
ردمی K80 و K80 پرو به‌زودی در چین معرفی خواهند شد

به‌زودی سری ردمی K80 با دوربین‌های پیشرفته و تراشه‌های قدرتمند و باتری‌های پرظرفیت در بازار چین معرفی خواهد شد.

به‌گزارش تک‌ناک، طبق شایعات، ردمی K80 و K80 پرو قرار است در ماه نوامبر در چین رونمایی شوند. این گوشی‌ها ممکن است در بازارهای جهانی با نام‌های دیگری عرضه شوند. این گوشی‌ها که اخیراً گواهی‌های لازم را دریافت کرده‌اند، به‌نظر می‌رسد به دوربین‌های قدرتمندی مجهز خواهند شد.

سری ردمی K80 با دوربین‌های پیشرفته، تراشه‌های قدرتمند و باتری‌های پرظرفیت معرفی خواهد شد.

ردمی K80 و K80 پرو هر دو به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز خواهند بود. بااین‌حال، نسخه‌ی پرو با دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی و زوم ۳ برابری، توانایی زوم بیشتری ارائه می‌دهد. همچنین، هر دو گوشی گواهی IP69 را دریافت خواهند کرد و این یعنی در‌برابر آب و گرد‌و‌غبار بسیار مقاوم‌اند.

گیزموچاینا می‌نویسد که انتظار می‌رفت هر دو مدل ردمی K80 و K80 پرو به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ مجهز شوند. بااین‌حال، گزارش‌های اخیر نشان می‌دهند که ردمی K80 پرو از تراشه‌ی قدرتمندتر اسنپدراگون ۸ نسل ۴ بهره خواهد برد. این تغییر باعث می‌شود تا مدل پرو عملکرد به‌مراتب بهتری در پردازش‌های مختلف از‌جمله پردازنده‌ی مرکزی و گرافیکی و هوش مصنوعی داشته باشد و تجربه‌ی کاربری روان‌تری ارائه دهد.

با‌این‌حال، افزایش حدود ۲۰ درصدی قیمت جدیدترین تراشه‌ی پرچم‌دار کوالکام، می‌تواند باعث افزایش قیمت گوشی‌های سری K80 درمقایسه‌با نسل قبلی شود. این در حالی است که K70 و K70 پرو سال گذشته با قیمت‌هایی در‌حدود ۳۵۲ و ۴۶۵ دلار عرضه شده بودند. هنوز نمی‌توان با قطعیت درباره‌ی قیمت دقیق این گوشی‌ها صحبت کرد؛ اما به‌نظر می‌رسد که کاربران برای خرید این گوشی‌ها باید هزینه‌ی بیشتری پرداخت کنند.

طبق گزارش‌های قبلی، پرچم‌داران جدید سری ردمی به صفحه‌نمایش ۶/۶۷ اینچی LTPO با رزولوشن 2K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز خواهند شد که تصاویری روان و با‌کیفیت را به‌نمایش می‌گذارند. علاوه‌براین، ردمی K80 پرو به باتری ۶,۵۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی مجهز خواهد شد که به شما امکان می‌دهد تا بدون نگرانی از اتمام شارژ، از گوشی خود استفاده کنید.

نوشته ردمی K80 و K80 پرو به‌زودی در چین معرفی خواهند شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow