روتر BE3600 شیائومی با قابلیت پشتیبانی از وای‌فای ۷ روانه بازارهای جهانی شد

شیائومی BE3600 جدیدترین روتر وای‌فای ۷ خود را با قیمتی مناسب و سرعت خیره‌کننده‌ی ۳/۵۷ گیگابیت‌برثانیه در بازار جهانی عرضه کرد. به‌گزارش تک‌ناک، شیائومی پس از عرضه‌ی اولیه‌ی روتر BE3600 با فناوری وای‌فای ۷ در بازار چین، حالا آن را روانه‌ی بازارهای بین‌المللی کرده است. این روتر از نرخ بی‌سیم دوبانده ۳,۵۷۰ مگابیت‌بر‌ثانیه پشتیبانی می‌کند […] نوشته روتر BE3600 شیائومی با قابلیت پشتیبانی از وای‌فای ۷ روانه بازارهای جهانی شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۱۲ مهر , ۱۴۰۳ - 21:00
 0  1
روتر BE3600 شیائومی با قابلیت پشتیبانی از وای‌فای ۷ روانه بازارهای جهانی شد

شیائومی BE3600 جدیدترین روتر وای‌فای ۷ خود را با قیمتی مناسب و سرعت خیره‌کننده‌ی ۳/۵۷ گیگابیت‌برثانیه در بازار جهانی عرضه کرد.

به‌گزارش تک‌ناک، شیائومی پس از عرضه‌ی اولیه‌ی روتر BE3600 با فناوری وای‌فای ۷ در بازار چین، حالا آن را روانه‌ی بازارهای بین‌المللی کرده است. این روتر از نرخ بی‌سیم دوبانده ۳,۵۷۰ مگابیت‌بر‌ثانیه پشتیبانی می‌کند که درمقایسه‌با نسل قبلی وای‌فای (وای‌فای ۶) حدود ۴۴ درصد سرعت بیشتری ارائه می‌دهد. این دستاورد به‌لطف بهره‌گیری از باند فرکانسی ۵ گیگاهرتز با پیکربندی دو در دو ۱۶۰ مگاهرتز حاصل شده است.

گیزموچاینا می‌نویسد که با وجود ویژگی‌های چشمگیر، روتر BE3600 شیائومی هم مثل بسیاری از روترهای ارزان‌قیمت، دچار محدودیت پشتیبانی از باند فرکانسی ۶ گیگاهرتز است. این روتر فقط از باندهای ۲/۴ و ۵ گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند که باعث می‌شود حداکثر سرعت انتقال داده‌ها کمتر از روترهایی باشد که از باند ۶ گیگاهرتز پشتیبانی می‌کنند.

روتر وای‌فای ۷ اقتصادی BE3600 شیائومی

شیائومی اعلام کرده است که روتر وای‌فای ۷ جدیدش می‌تواند حداکثر نرخ انتقال داده ۲,۸۸۲ مگابیت‌بر‌ثانیه را در باند ۵ گیگاهرتز فراهم کند. با‌این‌حال، در باند ۲/۴ گیگاهرتز حداکثر نرخ انتقال داده به ۶۸۸ مگابیت‌بر‌ثانیه محدود می‌شود.

روتر BE3600 شیائومی به پردازنده‌ی چهار‌هسته‌ای ۱/۱ گیگاهرتزی کوالکام مجهز شده است که توان پردازشی ۱۰۱۲۰ DMIPS را ارائه می‌دهد. این پردازنده قدرتمند به روتر اجازه می‌دهد تا هم‌زمان از حداکثر ۱۲۸ دستگاه پشتیبانی کند. این قابلیت روتر مذکور را به ابزاری ایدئال برای محیط‌هایی با تعداد زیاد دستگاه‌های متصل تبدیل می‌کند.

روتر وای‌فای ۷ اقتصادی BE3600 شیائومی

ازنظر اتصال، روتر وای‌فای ۷ شیائومی به پورت شبکه‌ی ۲/۵ گیگابیت و سه پورت شبکه‌ی گیگابیت مجهز شده است که مجموعاً از پهنای باند حداکثر ۲,۰۰۰ مگابیت‌بر‌ثانیه پشتیبانی می‌کند. این روتر به قابلیت دسترسی دوگانه به پهنای باند و جمع‌بندی دوگانه LAN نیز مجهز است که امکان استفاده‌ی هم‌زمان از دو اتصال اینترنتی و ترکیب پهنای باند آن‌ها را فراهم می‌کند.

علاوه‌بر‌این، روتر یادشده پورت‌های قابل‌تنظیم برای IPTV و شبکه‌های eSports دارد تا نیازهای متنوع کاربران، از‌جمله علاقه‌مندان به تلویزیون اینترنتی و بازی‌های آنلاین را برآورده سازد. قیمت جهانی روتر BE3600 شیائومی هنوز اعلام نشده است. باوجوداین، انتظار می‌رود که غول فناوری چینی در روزهای آینده جزئیات بیشتری از قیمت این محصول ارائه دهد.

نوشته روتر BE3600 شیائومی با قابلیت پشتیبانی از وای‌فای ۷ روانه بازارهای جهانی شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow