سامسونگ صدرنشین بازار گوشی‌های اندرویدی در نیمه اول 2024 شد

گزارش جدید Omdia نشان می‌دهد که در نیمه‌ی اول سال ۲۰۲۴، گوشی‌های اندرویدی، به‌ویژه مدل‌های گلکسی A15 4G و گلکسی S24 اولترا سامسونگ، سهم زیادی از بازار را به‌دست آوردند. به‌گزارش تک‌ناک، اگرچه آیفون‌ سال‌هاست که بر بازار گوشی‌های هوشمند تسلط دارند، گزارش جدید Omdia نشان می‌دهد که اندروید در حال پیشرفت چشمگیری است و […] نوشته سامسونگ صدرنشین بازار گوشی‌های اندرویدی در نیمه اول 2024 شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۳ مهر , ۱۴۰۳ - 03:00
 0  3
سامسونگ صدرنشین بازار گوشی‌های اندرویدی در نیمه اول 2024 شد

گزارش جدید Omdia نشان می‌دهد که در نیمه‌ی اول سال ۲۰۲۴، گوشی‌های اندرویدی، به‌ویژه مدل‌های گلکسی A15 4G و گلکسی S24 اولترا سامسونگ، سهم زیادی از بازار را به‌دست آوردند.

به‌گزارش تک‌ناک، اگرچه آیفون‌ سال‌هاست که بر بازار گوشی‌های هوشمند تسلط دارند، گزارش جدید Omdia نشان می‌دهد که اندروید در حال پیشرفت چشمگیری است و سهم بیشتری از بازار را ازآنِ خود کرده است.

Omdia گزارش H1 2024 خود را از ۱۰ گوشی هوشمند محبوب برتر در سطح جهانی منتشر کرد. جای تعجب نیست که آیفون ۱۵ پرو مکس و آیفون ۱۵ به‌ترتیب رتبه‌های اول و دوم را به‌دست آوردند. بااین‌حال، گلکسی A15 4G سامسونگ این بار جایگاه سوم را کسب کرد و تنها با اختلاف کمی از رتبه دوم جا ماند.

گزارش جدید Omdia نشان می‌دهد که در نیمه اول سال ۲۰۲۴، گوشی‌های اندرویدی، به ویژه مدل‌های سامسونگ

اندروید اتوریتی می‌نویسد که جایگاه پنجم گلکسی S24 اولترا سامسونگ در گزارش جدید Omdia نشان‌دهنده‌ی پیشرفت چشمگیر اندروید است. این یعنی در نیمه‌ی اول ۲۰۲۴، دو گوشی اندرویدی توانسته‌اند در جمع پنج گوشی پرفروش جهان قرار بگیرند که از سال ۲۰۲۰ بی‌سابقه بوده است.

علاوه‌براین، مدل‌های دیگری از اندروید مانند گلکسی A15 5G سامسونگ و ردمی 13C شیائومی و گلکسی A05 سامسونگ نیز در میان ۱۰ گوشی پرفروش جهان قرار گرفته‌اند که از تنوع فراوان دستگاه‌های اندرویدی در بازار حکایت می‌کند.

با وجود تسلط اپل بر نیمی از ده گوشی برتر، گزارش Omdia نشان‌دهنده‌ی عملکرد ضعیف آیفون ۱۵ پلاس با قرارگیری در رتبه‌ی ۲۸ و فروش ۳/۷ میلیون دستگاه است. این موضوع سؤالاتی را درباره‌ی استراتژی محصولات میان‌رده اپل و واکنش مصرف‌کنندگان به این مدل خاص ایجاد می‌کند. عملکرد آیفون ۱۶ پلاس می‌تواند نشان‌دهنده‌ی تغییرات احتمالی در این استراتژی باشد.

نوشته سامسونگ صدرنشین بازار گوشی‌های اندرویدی در نیمه اول 2024 شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow