سامسونگ می‌خواهد نام‌گذاری پرچم‌داران جدیدش را تغییر دهد

طبق شایعات جدید، سامسونگ ممکن است نام گلکسی S25 اولترا را به گلکسی S25 نوت و نام گلکسی S25 پلاس را به گلکسی S25 پرو تغییر دهد. به‌گزارش تک‌ناک، گوگل با معرفی سری پیکسل ۹، رویکرد جدیدی در بازار گوشی‌های هوشمند ایجاد کرد. این شرکت با ارائه‌ی مدل پرو اقتصادی در‌کنار مدل‌های استاندارد و پرو... نوشته سامسونگ می‌خواهد نام‌گذاری پرچم‌داران جدیدش را تغییر دهد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۲۶ مرداد , ۱۴۰۳ - 21:59
 0  2
سامسونگ می‌خواهد نام‌گذاری پرچم‌داران جدیدش را تغییر دهد

طبق شایعات جدید، سامسونگ ممکن است نام گلکسی S25 اولترا را به گلکسی S25 نوت و نام گلکسی S25 پلاس را به گلکسی S25 پرو تغییر دهد.

به‌گزارش تک‌ناک، گوگل با معرفی سری پیکسل ۹، رویکرد جدیدی در بازار گوشی‌های هوشمند ایجاد کرد. این شرکت با ارائه‌ی مدل پرو اقتصادی در‌کنار مدل‌های استاندارد و پرو قدرتمند، گزینه‌های متنوع‌تری پیش روی کاربران قرار داد. به‌نظر می‌رسد سامسونگ نیز قصد دارد با تغییراتی در نام‌گذاری سری گلکسی S25، به این رقابت پویا بپیوندد.

یوگش برار (Yogesh Brar)، افشاگر نام‌آشنا، در شبکه‌ی اجتماعی X ادعا کرده است که نام گلکسی S25 اولترا ممکن است به گلکسی S25 نوت و نام گلکسی S25 پلاس به گلکسی S25 پرو تغییر پیدا کند.

گلکسی S25 سامسونگ

Android Authority گزارش می‌دهد که درباره‌ی احتمال تغییر نام گلکسی S25 اولترا به گلکسی S25 نوت ابهام‌هایی وجود دارد. این تغییر نام در سال ۲۰۲۲، زمانی‌که گلکسی S22 اولترا اولین گوشی سری S مجهز به قلم S Pen بود، منطقی‌تر به‌نظر می‌رسید؛ اما پس از گذشت این مدت، تغییر یادشده تا حدودی خودسرانه به‌نظر می‌آید.

افزون‌براین، نام اولترا چند سال است که نشان‌دهنده‌ی پرچم‌دار برتر در بازار گوشی‌های هوشمند بوده است و برندهای سامسونگ و شیائومی و ویوو از این نام برای بهترین محصولاتشان استفاده می‌کنند. بااین‌حال، تغییر احتمالی نام به گلکسی S25 نوت می‌تواند حاکی از بهبود تجربه‌ی استفاده از قلم S Pen باشد.

براساس گزارش‌ها، تغییر از پسوند پلاس به پرو نشان‌دهنده‌ی ارتقای سطح تجربه‌ی کاربری است؛ درست شبیه آن‌ چیزی که آیفون ۱۵ پرو درمقایسه‌با آیفون ۱۵ پلاس ارائه می‌دهد. بنابراین، امیدواریم سامسونگ درصورت انتخاب نام پرو، برخی از ویژگی‌های مدل اولترا (مانند دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۵ برابری) را نیز به آن اضافه کند.

نوشته سامسونگ می‌خواهد نام‌گذاری پرچم‌داران جدیدش را تغییر دهد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow