شیائومی با HyperOS 2.0 امنیت را ارتقا می‌دهد

شیائومی با معرفی ویژگی جدید Enhanced Protection در رابط کاربری HyperOS 2.0، گامی بزرگ در جهت ارتقای امنیت دستگاه‌های خود برداشته است. به‌گزارش تک‌ناک، شیائومی با معرفی HyperOS 2.0، گامی بزرگ در جهت ارتقای امنیت گوشی‌های هوشمند برمی‌دارد. این رابط کاربری جدید با ویژگی Enhanced Protection، سدی محکم دربرابر تهدیدهای سایبری ایجاد می‌کند و تجربه‌ی... نوشته شیائومی با HyperOS 2.0 امنیت را ارتقا می‌دهد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ - 03:00
 0  3
شیائومی با HyperOS 2.0 امنیت را ارتقا می‌دهد

شیائومی با معرفی ویژگی جدید Enhanced Protection در رابط کاربری HyperOS 2.0، گامی بزرگ در جهت ارتقای امنیت دستگاه‌های خود برداشته است.

به‌گزارش تک‌ناک، شیائومی با معرفی HyperOS 2.0، گامی بزرگ در جهت ارتقای امنیت گوشی‌های هوشمند برمی‌دارد. این رابط کاربری جدید با ویژگی Enhanced Protection، سدی محکم دربرابر تهدیدهای سایبری ایجاد می‌کند و تجربه‌ی کاربری را ارتقا می‌دهد. HyperOS 2.0 قرار است اکتبر ۲۰۲۴ به‌صورت رسمی منتشر شود.

Enhanced Protection چیست؟

شیائومی‌تایم می‌نویسد که ویژگی Enhanced Protection با ایجاد لایه‌ی امنیتی اضافی، تنها به برنامه‌های تأیید‌شده‌ی فروشگاه برنامه‌های شیائومی اجازه نصب می‌دهد. این اقدام کنترل کاملی بر نرم‌افزارهای نصب‌شده روی دستگاه شما اعمال و از نفوذ بدافزارها و تهدیدهای امنیتی جلوگیری می‌کند.

Enhanced Protection HyperOS 2.0

مزایای مهم Enhanced Protection

با قابلیت Enhanced Protection، می‌توان ازنظر تئوری از کاربران در‌برابر بدافزارها محافظت کرد؛ زیرا نصب برنامه‌ها فقط به آن‌هایی محدود می‌شود که در فروشگاه برنامه‌های شیائومی آزمایش و تأیید شده‌اند.

Enhanced Protection با جلوگیری خودکار از نصب برنامه‌های تأیید‌نشده، امنیت دستگاه را افزایشی چشمگیر و به کاربران امکان می‌دهد تا با خیالی آسوده و بدون نیاز به نگرانی بابت تهدیدهای امنیتی، از دستگاه خود استفاده کنند.

Enhanced Protection چگونه کار خواهد کرد؟

با فعال‌سازی این ویژگی، تنها برنامه‌هایی که از فیلترهای امنیتی فروشگاه برنامه‌های شیائومی عبور کرده‌اند، مجوز نصب خواهند داشت. این امر تضمین می‌کند که دستگاه شما دربرابر هرگونه نرم‌افزار مخرب و تهدید امنیتی ایمن بماند.

درحال‌حاضر، قابلیت Enhanced Protection در جدیدترین برنامه‌ی نصب شیائومی دردسترس است و با انتشار رسمی HyperOS 2.0 در اکتبر ۲۰۲۴، به‌صورت پیش‌فرض روی تمام دستگاه‌ها فعال خواهد شد. این ویژگی نشان‌دهنده‌ی تعهد شیائومی به ارتقای سطح امنیت کاربران است و به‌زودی به بخشی جدایی‌ناپذیر از تجربه‌ی کاربری تبدیل خواهد شد.

نوشته شیائومی با HyperOS 2.0 امنیت را ارتقا می‌دهد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow