شایعه: تمام مدل‌های گلکسی S25 در کل دنیا به اسنپدراگون ۸ الیت مجهز می‌شوند

سامسونگ ممکن است در تمام مدل‌های گلکسی S25 از اسنپدراگون ۸ الیت بهره ببرد. این یعنی از چیپست‌های گوناگون در مدل‌های مختلف این سری خبری نیست. به‌گزارش تک‌ناک، سامسونگ ممکن است سرانجام تصمیم نهایی خود را درباره تراشه‌های مورد استفاده در سری گلکسی S25 گرفته باشد و به شایعات و سردرگمی‌های اخیر پایان دهد. در‌حالی‌که […] نوشته شایعه: تمام مدل‌های گلکسی S25 در کل دنیا به اسنپدراگون ۸ الیت مجهز می‌شوند اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۲ آبان , ۱۴۰۳ - 23:00
 0  3
شایعه: تمام مدل‌های گلکسی S25 در کل دنیا به اسنپدراگون ۸ الیت مجهز می‌شوند

سامسونگ ممکن است در تمام مدل‌های گلکسی S25 از اسنپدراگون ۸ الیت بهره ببرد. این یعنی از چیپست‌های گوناگون در مدل‌های مختلف این سری خبری نیست.

به‌گزارش تک‌ناک، سامسونگ ممکن است سرانجام تصمیم نهایی خود را درباره تراشه‌های مورد استفاده در سری گلکسی S25 گرفته باشد و به شایعات و سردرگمی‌های اخیر پایان دهد. در‌حالی‌که چندی پیش گزارش‌هایی مبنی‌بر احتمال استفاده از پردازنده دیمنسیتی ۹۴۰۰ مدیاتک در مدل‌های استاندارد گلکسی S25 و S25 پلاس منتشر شده بود، اکنون به‌نظر می‌رسد تصمیمات دیگری در این زمینه اتخاذ شده است.

نئووین می‌نویسد بنابر‌ اطلاعاتی که آیس‌یونیورس، افشاگر نام‌آشنای دنیای فناوری، در شبکه اجتماعی X منتشر کرده است، تمامی مدل‌های سری گلکسی S25، شامل گلکسی S25 و S25 پلاس و S25 اولترا، از پردازنده تازه‌معرفی‌شده اسنپدراگون ۸ الیت کوالکام بهره خواهند برد. این خبر در حالی اعلام می‌شود که پیش‌از‌این، شایعاتی وجود داشت که سامسونگ ممکن است از پردازنده اگزینوس ۲۵۰۰ در سری گلکسی S25 استفاده کند.

تراشه‌های سری گلکسی S25 سامسونگ

مشخصات اسنپدراگون ۸ الیت

پردازنده اسنپدراگون ۸ الیت اولین تراشه‌ای است که از لیتوگرافی ۳ نانومتری TSMC، نسل دوم CPU اوریون (Orion)، GPU بهبود‌یافته و NPU ارتقایافته استفاده می‌کند. این تراشه جدید عملکرد قدرتمندی را برای پرچم‌داران نسل بعدی اندروید به‌ارمغان می‌آورد. همچنین، گوشی‌هایی که با این تراشه مجهز شده‌اند، تا ۸ سال به‌روزرسانی نرم‌افزاری دریافت خواهند کرد.

افشاگری‌های اولیه استفاده از پردازنده اسنپدراگون ۸ الیت در مدل گلکسی S25 اولترا را تأیید کرده‌اند. این مدل به‌عنوان پیشرفته‌ترین عضو خانواده S25، به‌نظر می‌رسد که با طراحی جدید و دوربین‌های ارتقا‌یافته و قابلیت اتصال ماهواره‌ای عرضه خواهد شد. با کنار‌رفتن احتمالی تراشه‌های اگزینوس و مدیاتک، طرفداران سامسونگ ممکن است از اینکه عملکرد یکسان و مشابهی در سراسر جهان با همان قیمت ارائه خواهد شد، خوشحال شوند.

نوشته شایعه: تمام مدل‌های گلکسی S25 در کل دنیا به اسنپدراگون ۸ الیت مجهز می‌شوند اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow