لپ‌تاپ‌های گیمینگ ROG Zephyrus G16 ایسوس معرفی شدند

ایسوس لپ‌تاپ‌های گیمینگ جدید سری ROG Zephyrus G16 را معرفی کرده که از پردازنده‌های قدرتمند AMD Ryzen AI 300 استفاده می‌کنند و قیمت پایه‌ی آن‌ها ۱۸۹۹ دلار است. به‌گزارش تک‌ناک، ایسوس جدیدترین لپ‌تاپ گیمینگ خود را با استفاده از پردازنده‌های Strix AMD معرفی کرده است که در دو مدل مختلف عرضه می‌شود. ROG Zephyrus G16 جدیدترین... نوشته لپ‌تاپ‌های گیمینگ ROG Zephyrus G16 ایسوس معرفی شدند اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۲۱ مرداد , ۱۴۰۳ - 05:59
 0  3
لپ‌تاپ‌های گیمینگ ROG Zephyrus G16 ایسوس معرفی شدند

ایسوس لپ‌تاپ‌های گیمینگ جدید سری ROG Zephyrus G16 را معرفی کرده که از پردازنده‌های قدرتمند AMD Ryzen AI 300 استفاده می‌کنند و قیمت پایه‌ی آن‌ها ۱۸۹۹ دلار است.

به‌گزارش تک‌ناک، ایسوس جدیدترین لپ‌تاپ گیمینگ خود را با استفاده از پردازنده‌های Strix AMD معرفی کرده است که در دو مدل مختلف عرضه می‌شود. ROG Zephyrus G16 جدیدترین محصول این شرکت است که به پردازنده‌های AMD Ryzen AI 300 HX مجهز شده و محاسبات هوش مصنوعی را سریع‌تر انجام می‌دهد.

این لپ‌تاپ‌ها با استفاده از واحد پردازش عصبی داخلی می‌توانند وظایف هوش مصنوعی را برای افزایش بهره‌وری تسریع ببخشند و از کارت‌های گرافیک مجزای سری NVIDIA Ada Lovelace بهره می‌برند. لپ‌تاپ ایسوس ROG Zephyrus G16 از وظایف مختلف هوش مصنوعی AMD Ryzen مانند تشخیص حرکت دست و اصلاح نگاه چشم پشتیبانی می‌کند.

لپ‌تاپ‌های گیمینگ ROG Zephyrus G16 ایسوس

Wccftech می‌نویسد که این لپ‌تاپ از ابزارهای ویندوز Copilot مانند خلاصه‌سازی ایمیل به‌صورت محلی پشتیبانی خواهد کرد. پیکربندی Zephyrus G16 تا کارت گرافیک لپ‌تاپ RTX 4070 را برای تجربه‌ی بازی بهتر و رندر سریع‌تر گرافیک سه‌بعدی ارائه خواهد داد. این لپ‌تاپ با واحد پردازش عصبی داخلی خواهد توانست کاربران را در ویرایش عکس و فیلم و تولید تصویر یاری کند.

کارت‌های گرافیک سری NVIDIA RTX 40 از سوپر رزولوشن DLSS 3.0 و تولید فریم و بازسازی پرتو برای عناوین گرافیکی و سنگین پشتیبانی می‌کنند. با‌توجه‌به دو گزینه‌ی کارت گرافیک موجود برای لپ‌تاپ، کاربران می‌توانند برای برآورده‌کردن نیازهای خود، کارت گرافیک لپ‌تاپ RTX 4070 یا RTX 4060 را انتخاب کنند.

لپ‌تاپ جدید ایسوس با صفحه‌نمایش ۱۶ اینچی ROG Nebula OLED با وضوح ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل، تصاویر را زنده و دقیق نمایش می‌دهد. همچنین، با زمان پاسخ‌گویی بسیار کم ۰/۲ میلی‌ثانیه و نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز، بازی‌ها را روان اجرا می‌کند.

لپ‌تاپ‌ ROG Zephyrus G16

لپ‌تاپ ایسوس ROG Zephyrus G16 با قاب آلومینیومی CNC برش‌خورده ظریف ساخته شده است تا دوام بیشتری به‌ارمغان بیاورد و در‌عین‌حال لپ‌تاپ را نازک و سبک نگه دارد. این لپ‌تاپ با وزن تنها ۴/۰۸ پوند و ضخامت ۰/۵۹ تا ۰/۶۵ اینچ، به‌راحتی در کوله‌پشتی جا می‌شود و می‌توان آن را بدون دردسر به هر جایی حمل کرد.

کاربران می‌توانند بین حافظه‌ی ۱۶ یا ۳۲ گیگابایتی LPDDR5X 7500 مگاهرتز و فضای ذخیره‌سازی ۱ تا ۲ ترابایتی SSD PCI-E 4.0 گزینه‌ی مدنظرشان را انتخاب کنند. هر دو مدل پورت‌های ورودی و خروجی یکسانی دارند؛ از‌جمله وای‌فای ۷، بلوتوث نسخه‌ی ۵/۳ برای اتصال بی‌سیم، چندین پورت USB پهن‌باند در کناره‌ها، پورت HDMI 2.0، کارت‌خوان SD و جک ۳/۵ میلی‌متری هدفون. همچنین این لپ‌تاپ‌ها با باتری ۹۰ وات ساعتی تغذیه می‌شوند که کارکرد طولانی‌ را نوید می‌دهند.

نوشته لپ‌تاپ‌های گیمینگ ROG Zephyrus G16 ایسوس معرفی شدند اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow