واتساپ به پروفایل کاربران قابلیت‌های جدیدی اضافه می‌کند

واتساپ در حال توسعه‌ی ویژگی‌های جدیدی ازجمله نمایش پروفایل در صفحه‌ی اطلاعات مخاطب، افزایش قابلیت شخصی‌سازی و… است. به‌گزارش تک‌ناک، واتساپ در جدیدترین نسخه‌ی بتای اندروید (نسخه‌ی ۲/۲۴/۱۷/۱۰) ویژگی‌های جدیدی را برای پروفایل‌های کاربران معرفی کرده است. واتساپ به‌زودی به شما امکان می‌دهد تا با شخصی‌سازی بیشتر پروفایل خود، هویتی منحصربه‌فرد در چت‌ها ایجاد کنید.... نوشته واتساپ به پروفایل کاربران قابلیت‌های جدیدی اضافه می‌کند اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۲۱ مرداد , ۱۴۰۳ - 05:59
 0  3
واتساپ به پروفایل کاربران قابلیت‌های جدیدی اضافه می‌کند

واتساپ در حال توسعه‌ی ویژگی‌های جدیدی ازجمله نمایش پروفایل در صفحه‌ی اطلاعات مخاطب، افزایش قابلیت شخصی‌سازی و… است.

به‌گزارش تک‌ناک، واتساپ در جدیدترین نسخه‌ی بتای اندروید (نسخه‌ی ۲/۲۴/۱۷/۱۰) ویژگی‌های جدیدی را برای پروفایل‌های کاربران معرفی کرده است. واتساپ به‌زودی به شما امکان می‌دهد تا با شخصی‌سازی بیشتر پروفایل خود، هویتی منحصربه‌فرد در چت‌ها ایجاد کنید.

واتساپ در حرکتی مشابه اینستاگرام، در حال آزمایش ویژگی نمایش پروفایل‌ هنگام کشیدن انگشت روی عکس پروفایل در صفحه‌ی اطلاعات چت است. این ویژگی عنصری پویا به پروفایل شما اضافه می‌کند و به مخاطبان نگاهی سریع به پروفایل‌ درکنار جزئیات پروفایل ارائه می‌دهد.

همچنین، واتساپ در حال توسعه‌ی قابلیت جدیدی است که با ارائه‌ی گزینه‌های شخصی‌سازی بیشتر، ظاهری ارتقا‌یافته به پروفایل‌ها می‌بخشد. پس از در‌دسترس قرار‌گرفتن به‌روزرسانی، اعلانی مبنی‌بر ارتقای ظاهر پروفایل برایتان ارسال خواهد شد.

پروفایل شما به‌صورت خودکار ظاهر ارتقا‌یافته را نمایش خواهد داد؛ اما امکان ویرایش آن مطابق با سلیقه‌ی شخصی‌تان نیز وجود دارد. این به‌روزرسانی تضمین می‌کند که پروفایل شما همواره به‌روز باشد.

به‌نقل از فون‌آرنا علاوه‌بر این بهبودهای بصری، واتساپ در حال توسعه‌ی قابلیت حریم خصوصی است که امکان کنترل استفاده از پروفایل در استیکرهای دیگران را برای کاربران فراهم می‌کند. کاربران می‌توانند انتخاب کنند که کدام مخاطبان اجازه دارند از پروفایل آن‌ها در استیکرهایشان استفاده کنند و بدین‌ترتیب، مطمئن شوند که تنها افراد مورداعتماد می‌توانند از تصویر آن‌ها به این شکل استفاده کنند.

اگرچه این ویژگی‌ها هنوز در مرحله‌ی توسعه قرار دارند و برای عموم دردسترس نیستند، تصویری از آینده‌ی پروفایل‌های واتساپ ارائه می‌دهند. قابلیت نمایش پروفایل‌ در صفحه‌ی اطلاعات چت و شخصی‌سازی پروفایل‌ با ظاهری ارتقا‌یافته و کنترل دسترسی به استفاده از پروفایل‌ در استیکرها، همگی از ویژگی‌های مورد‌انتظار کاربران هستند که احتمالاً با استقبال چشمگیری مواجه خواهند شد.

نوشته واتساپ به پروفایل کاربران قابلیت‌های جدیدی اضافه می‌کند اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow