مایکروسافت از DirectX Raytracing 1.2 رونمایی کرد؛ ارتقای عملکرد با رندرینگ عصبی جدید و پشتیبانی همزمان از تمامی سخت افزارها

مایکروسافت ساعتی پیش در حاشیه رویداد GDC 2025 از فناوری DXR 1.2 یا DirectX Raytracing 1.2 خود رونمایی کرد. بنا به گفته این شرکت نسخه جدید از فناوری DXR با ارتقای عملکرد بسیار خوبی همراه شده است و در کنار نسل تازه از Neural Rendering، قابلیت‌های گرافیکی بسیار بهتری را در دسترس کاربران قرار می‌دهد. این فناوری همچنین به صورت همزمان با سخت افزارهای انویدیا، اینتل و AMD سازگاری کامل دارد.

۰۱ فروردین , ۱۴۰۴ - 22:00
 0  4
مایکروسافت از DirectX Raytracing 1.2 رونمایی کرد؛ ارتقای عملکرد با رندرینگ عصبی جدید و پشتیبانی همزمان از تمامی سخت افزارها
مایکروسافت از DirectX Raytracing 1.2 رونمایی کرد؛ ارتقای عملکرد با رندرینگ عصبی جدید و پشتیبانی همزمان از تمامی سخت افزارها

مایکروسافت ساعتی پیش در حاشیه رویداد GDC 2025 از فناوری DXR 1.2 یا DirectX Raytracing 1.2 خود رونمایی کرد. بنا به گفته این شرکت نسخه جدید از فناوری DXR با ارتقای عملکرد بسیار خوبی همراه شده است و در کنار نسل تازه از Neural Rendering، قابلیت‌های گرافیکی بسیار بهتری را در دسترس کاربران قرار می‌دهد. این فناوری همچنین به صورت همزمان با سخت افزارهای انویدیا، اینتل و AMD سازگاری کامل دارد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow