گلکسی رینگ سامسونگ را نمی‌توان تعمیر کرد

رسانه‌ی نام‌آشنای iFixit به‌تازگی گلکسی رینگ سامسونگ را کالبدشکافی کرده است. بااین‌حال، نتایج به‌دست‌آمده چندان رضایت‌بخش به‌نظر نمی‌رسند. به‌گزارش تک‌ناک، با کوچک‌ترشدن دستگاه‌های الکترونیکی مصرفی، تعمیر آن‌ها دشوارتر می‌شود. گلکسی رینگ نیز از این قاعده مستثنی نیست؛ زیرا کالبدشکافی جدید iFixit نشان می‌دهد که برای دسترسی به داخل این دستگاه پوشیدنی باید آن را شکست.... نوشته گلکسی رینگ سامسونگ را نمی‌توان تعمیر کرد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۰۲ شهریور , ۱۴۰۳ - 21:59
 0  1
گلکسی رینگ سامسونگ را نمی‌توان تعمیر کرد

رسانه‌ی نام‌آشنای iFixit به‌تازگی گلکسی رینگ سامسونگ را کالبدشکافی کرده است. بااین‌حال، نتایج به‌دست‌آمده چندان رضایت‌بخش به‌نظر نمی‌رسند.

به‌گزارش تک‌ناک، با کوچک‌ترشدن دستگاه‌های الکترونیکی مصرفی، تعمیر آن‌ها دشوارتر می‌شود. گلکسی رینگ نیز از این قاعده مستثنی نیست؛ زیرا کالبدشکافی جدید iFixit نشان می‌دهد که برای دسترسی به داخل این دستگاه پوشیدنی باید آن را شکست. متأسفانه این یعنی با باتری بسیار کوچک موجود در این گجت، انتظار نمی‌رود که مدت‌زمان زیادی دوام بیاورد.

Wccftech می‌نویسد با‌توجه‌به اینکه هیچ پیچ‌و‌مهره‌ای برای نگه‌داشتن پوسته‌ی بیرونی و داخلی Galaxy Ring وجود ندارد، iFixit دریافت که تنها راه برای دسترسی به PCB، شکستن آن است. با‌این‌حال، این رسانه اشاره می‌کند که مانند گلکسی بادز ۳ سامسونگ، گلکسی رینگ برای استفاده‌ی طولانی‌مدت طراحی نشده است. iFixit می‌گوید که حلقه‌ی هوشمند سامسونگ فقط به تعداد زباله‌های الکترونیکی اضافه خواهد کرد.

گلکسی رینگ سامسونگ

درمقایسه‌با سایر لوازم الکترونیک جدید، حلقه‌ی هوشمند کره‌ای‌ها بسیار ساده است. هیچ مشکلی در سادگی آن وجود ندارد؛ اما تعمیرناپذیری آن مسئله‌ی بزرگی است. دستاورد سامسونگ در رقابت با Oura با حلقه‌ی هوشمند خود از‌طریق مهندسی پیشرفته‌اش تحسین‌کردنی است. بااین‌حال، مصرف‌کنندگان باید قبل از خرید آن را به‌دقت بررسی کنند.

اگر هدف اصلی آنان داشتن گجت سلامت‌محور روی انگشتشان است که پس از چند سال آن را تغییر دهند، این محصول برایشان مناسب است. همچنین، با فرض اینکه امکان تعویض باتری پس از پایان عمرش وجود ندارد، از گلکسی رینگ می‌توان همچنان به‌عنوان اکسسوری استفاده کرد.

نوشته گلکسی رینگ سامسونگ را نمی‌توان تعمیر کرد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow