مدل ۲۰۲۵ تلویزیون Redmi Smart TV X شیائومی با ویژگی‌های پیشرفته رونمایی شد

شیائومی تلویزیون هوشمند Redmi Smart TV X 2025 را معرفی کرده است که با مشخصات فنی پیشرفته، تجربه تماشای بی‌نظیری برای کاربران فراهم می‌کند. به‌گزارش تک‌ناک، شیائومی تلویزیون هوشمند جدید خود با نام Redmi Smart TV X 2025 را معرفی کرده است که با ترکیبی از ویژگی‌های پیشرفته و قیمت مقرون‌به‌صرفه، قصد دارد تجربه تماشای […] نوشته مدل ۲۰۲۵ تلویزیون Redmi Smart TV X شیائومی با ویژگی‌های پیشرفته رونمایی شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۳ آبان , ۱۴۰۳ - 20:00
 0  1
مدل ۲۰۲۵ تلویزیون Redmi Smart TV X شیائومی با ویژگی‌های پیشرفته رونمایی شد

شیائومی تلویزیون هوشمند Redmi Smart TV X 2025 را معرفی کرده است که با مشخصات فنی پیشرفته، تجربه تماشای بی‌نظیری برای کاربران فراهم می‌کند.

به‌گزارش تک‌ناک، شیائومی تلویزیون هوشمند جدید خود با نام Redmi Smart TV X 2025 را معرفی کرده است که با ترکیبی از ویژگی‌های پیشرفته و قیمت مقرون‌به‌صرفه، قصد دارد تجربه تماشای کاربران را به سطح جدیدی ارتقا دهد. این سری جدید شامل چهار مدل مختلف۵۵، ۶۵، ۷۵ و ۸۵ اینچی است که برای انواع چیدمان‌های خانگی مناسب است.

ویژگی‌ها و مشخصات فنی

گیزموچاینا می‌نویسد که سری تلویزیون‌های Redmi Smart TV X 2025 به نمایشگر 4K با وضوح ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ و نرخ نوسازی تا ۱۴۴ هرتز مجهز شده است. این تلویزیون از فناوری HDR و AI-SR Super Resolution بهره می‌برد که می‌تواند کیفیت محتوای با وضوح کمتر را به 4K نزدیک کند. برای بهبود بیشتر تجربه تماشا، این تلویزیون از فناوری MEMC برای جبران حرکت استفاده می‌کند که تاری در صحنه‌های سریع را به حداقل می‌رساند.

این سری گستره رنگی وسیع با پوشش ۹۴ درصد DCI-P3 و دقت رنگ حرفه‌ای ΔE≈2 دارد. همچنین، فناوری اختصاصی شیائومی به نام Qingshan Eye Care برای کاهش فشار بر چشم‌ها و تجربه تماشای راحت‌تر در این تلویزیون تعبیه شده است که با استانداردهای سلامت چین مطابقت دارد.

تلویزیون هوشمند Redmi Smart TV X 2025 شیائومی

قدرت پردازش و اتصال

تلویزیون جدید شیائومی از پردازنده MT9655 مدیاتک با چهار‌ هسته‌ Cortex-A73 بهره می‌برد که آن را ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی همراهی. پشتیبانی از Wi-Fi 6 نیز برای اتصال سریع و پایدار فراهم شده است.

این تلویزیون سه پورت HDMI 2.1 دارد که یکی از آن‌ها از eARC برای بهبود کیفیت صدا پشتیبانی می‌کند. همچنین از ویژگی‌های Variable Refresh Rate (VRR) و Auto Low Latency Mode (ALLM) برای کاهش تأخیر و بهبود تجربه بازی پشتیبانی می‌شود. تلویزیون Redmi Smart TV X 2025 به بلوتوث ۵/۲، ورودی‌های S/PDIF ،‌LAN ،‌AV و دو پورت USB (یکی USB 3.0 و دیگری USB 2.0) مجهز شده است.

سیستم صوتی و هوشمندی

تلویزیون‌های جدید شیائومی با سیستم صوتی شامل دو بلندگوی ۲۵ وات و پشتیبانی از دالبی ویژن و DTS عرضه می‌شود که تجربه‌ای غنی و همه‌جانبه از صدا و تصویر را به ارمغان می‌آورد. همچنین، رابط کاربری HyperOS شیائومی با پشتیبانی از دستیار صوتی Xiao Ai و قابلیت اتصال به اپلیکیشن Mi Home برای کنترل دستگاه‌های خانه هوشمند، از دیگر ویژگی‌های برجسته این تلویزیون است. تلویزیون از اتصال NFC نیز برای پخش محتوا از گوشی‌های هوشمند پشتیبانی می‌کند.

تلویزیون هوشمند Redmi Smart TV X 2025 شیائومی

قیمت و زمان عرضه

قیمت سری Redmi Smart TV X 2025 از ۲,۱۹۹ یوان (۳۰۹ دلار) برای مدل ۵۵ اینچی شروع می‌شود. همچنین مدل ۶۵ اینچی ۲,۷۹۹ یوان (۳۹۳ دلار) و مدل ۷۵ اینچی ۳,۷۹۹ یوان (۵۳۳ دلار) و مدل ۸۵ اینچی ۴,۷۹۹ یوان (۶۷۴ دلار) قیمت‌گذاری شده است. پیش‌فروش این محصول از امشب آغاز شده و به‌زودی از طریق کانال‌های رسمی شیائومی و خرده‌فروشی‌های مجاز در دسترس خواهد بود.

نوشته مدل ۲۰۲۵ تلویزیون Redmi Smart TV X شیائومی با ویژگی‌های پیشرفته رونمایی شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow