Perplexity اپلیکیشن بومی مک را معرفی کرد

Perplexity اپلیکیشن مخصوص مک را منتشر کرد تا کاربران مک بتوانند از قابلیت‌های این هوش مصنوعی به‌صورت مستقیم روی دستگاه خود استفاده کنند. به‌گزارش تک‌ناک، استارتاپ هوش مصنوعی Perplexity اپلیکیشن بومی خود برای مک را با هدف رقابت با سایر برنامه‌های هوش مصنوعی مشابه معرفی کرد. این اپلیکیشن در رقابت با ChatGPT از OpenAI و […] نوشته Perplexity اپلیکیشن بومی مک را معرفی کرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۳ آبان , ۱۴۰۳ - 20:00
 0  1
Perplexity اپلیکیشن بومی مک را معرفی کرد

Perplexity اپلیکیشن مخصوص مک را منتشر کرد تا کاربران مک بتوانند از قابلیت‌های این هوش مصنوعی به‌صورت مستقیم روی دستگاه خود استفاده کنند.

به‌گزارش تک‌ناک، استارتاپ هوش مصنوعی Perplexity اپلیکیشن بومی خود برای مک را با هدف رقابت با سایر برنامه‌های هوش مصنوعی مشابه معرفی کرد. این اپلیکیشن در رقابت با ChatGPT از OpenAI و Poe از Quora که مدل‌های زبان بزرگ را ادغام می‌کند، طراحی شده است.

تک‌کرانچ می‌نویسد که این شرکت پیش‌تر از کاربران خواسته بود برای پیش‌سفارش ثبت‌نام کنند تا هنگام در‌دسترس قرار‌گرفتن اپلیکیشن، به آن‌ها اطلاع‌ داده شود. نسخه رایگان این برنامه دردسترس است؛ اما نسخه پرو با هزینه ۲۰ دلار در ماه یا ۲۰۰ دلار در سال، بیش از ۳۰۰ جست‌وجوی عمیق‌تر را به کاربران ارائه می‌دهد.

اپلیکیشن بومی Perplexity برای Mac

نسخه مک این اپلیکیشن شامل قابلیت‌های متعددی است؛ از‌جمله استفاده از میان‌برهای کیبورد برای دسترسی سریع به جست‌وجو، دسترسی به حالت صوتی، آپلود فایل و دیکته صوتی. این امکانات به‌ویژه برای کاربرانی مفید خواهد بود که ترجیح می‌دهند از تعاملات صوتی استفاده کنند. این اپلیکیشن امکان سؤال‌کردن پی‌درپی و مرور تاریخچه مکالمات از‌طریق نوار کناری را فراهم می‌کند. شرکت Perplexity سال گذشته نسخه‌های iOS و اندروید اپلیکیشن را نیز منتشر کرده بود.

براساس گزارش وال‌استریت ژورنال، Perplexity در تلاش است تا ۵۰۰ میلیون دلار سرمایه جدید جذب کند که ارزش شرکت را به ۸ میلیارد دلار خواهد رساند. همچنین، شرکت The New York Times اوایل ماه جاری به‌دلیل نقض حقوق مالکیت فکری و سرقت ادبی، نامه‌ای برای توقف فعالیت به این استارتاپ ارسال کرده است.

نوشته Perplexity اپلیکیشن بومی مک را معرفی کرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow