باگ گوگل کروم مانع از انتقال فایل‌ها از بخش دانلودها می‌شود

مشکلی در گوگل کروم کشف شده است که باعث می‌شود کاربر نتواند با استفاده از ماوس، فایل‌های دانلود‌شده را از محل نمایش آن‌ها به‌جای دیگری منتقل کند. به‌گزارش تک‌ناک، به‌روزرسانی اخیر گوگل کروم قابلیت کشیدن و رهاکردن فایل‌ها از حباب دانلودها را از کار انداخته است؛ قابلیتی که قبلاً امکان انتقال فایل‌های دانلود‌شده به هر... نوشته باگ گوگل کروم مانع از انتقال فایل‌ها از بخش دانلودها می‌شود اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۳ مرداد , ۱۴۰۳ - 21:59
 0  1
باگ گوگل کروم مانع از انتقال فایل‌ها از بخش دانلودها می‌شود

مشکلی در گوگل کروم کشف شده است که باعث می‌شود کاربر نتواند با استفاده از ماوس، فایل‌های دانلود‌شده را از محل نمایش آن‌ها به‌جای دیگری منتقل کند.

به‌گزارش تک‌ناک، به‌روزرسانی اخیر گوگل کروم قابلیت کشیدن و رهاکردن فایل‌ها از حباب دانلودها را از کار انداخته است؛ قابلیتی که قبلاً امکان انتقال فایل‌های دانلود‌شده به هر وبسایت یا تبی در مرورگر را فراهم می‌کرد.

بلیپینگ‌کامپیوتر می‌نویسد که منو دانلودهای گوگل کروم در ابتدا در نوار پایین مرورگر ظاهر می‌شد؛ اما سال گذشته با حباب دانلودی جایگزین شد که در نوارابزار نمایش داده می‌شود.

باگ گوگل کروم مانع از کشیدن فایل‌ها از حباب دانلودها باگ کشیدن فایل‌ها از حباب دانلودها

همان‌طور‌که بلیپینگ‌کامپیوتر گزارش کرده است، صدها نفر اکنون می‌گویند که پس از به‌روزرسانی‌های اخیر گوگل کروم قابلیت کشیدن و رها‌کردن دیگر کار نمی‌کند. در انجمن‌های پشتیبانی گوگل درباره‌ی این مشکل آمده است:

به‌طور خاص، فایل‌ها نمی‌توانند به پنجره‌ی دیگری از کروم کشیده شوند یا برای باز‌کردن پنجره‌ی جدید کروم (بازکردن فایل با کروم) استفاده شوند.

کشیدن روی دسکتاپ محلی یا به برنامه‌های دیگر و صفحه‌ی دانلودها به‌نظر می‌رسد که درست کار می‌کند. فقط حباب دانلودها دچار مشکل است.

مهندسان گوگل کروم می‌گویند انتشار گزارش‌های مربوط به این مشکل از ۲۹ جولای آغاز شده است و نسخه‌های 127.0.6533.73 و 126.0.6478.185 را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد.

گوگل مشخص کرده است که این مشکل به‌واسطه‌ی قابلیت جدیدی به نام UIPumpImprovementsWin ایجاد شده است که چند روز پیش برای نیمی از کاربران کروم پایدار منتشر شد. با بازگرداندن تغییر UIPumpImprovementsWin که به‌زودی در نسخه‌ی جدید کروم برای کاربران منتشر می‌شود، احتمالاً مشکل یادشده برطرف خواهد شد.

نوشته باگ گوگل کروم مانع از انتقال فایل‌ها از بخش دانلودها می‌شود اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow