نخستین گوشی مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۶ نسل ۳ رونمایی شد

موتورولا گوشی موتو G75 5G را با تراشه‌ی اسنپدراگون ۶ نسل ۳، حداکثر ۸ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و پشتیبانی نرم‌افزاری ۶ ساله معرفی کرد. به‌گزارش تک‌ناک، موتورولا از گوشی میان‌رده‌ی جدید خود به نام موتو G75 5G پرده برداشت. این گوشی به صفحه‌نمایش ۶/۷۸ اینچی IPS LCD با رزولوشن FHD+ و نرخ […] نوشته نخستین گوشی مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۶ نسل ۳ رونمایی شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۱۰ مهر , ۱۴۰۳ - 19:00
 0  1
نخستین گوشی مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۶ نسل ۳ رونمایی شد

موتورولا گوشی موتو G75 5G را با تراشه‌ی اسنپدراگون ۶ نسل ۳، حداکثر ۸ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و پشتیبانی نرم‌افزاری ۶ ساله معرفی کرد.

به‌گزارش تک‌ناک، موتورولا از گوشی میان‌رده‌ی جدید خود به نام موتو G75 5G پرده برداشت. این گوشی به صفحه‌نمایش ۶/۷۸ اینچی IPS LCD با رزولوشن FHD+ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت مجهز است. صفحه‌نمایش این گوشی با لایه‌ی Gorilla Glass 5 محافظت می‌شود. G75 5G گواهی را IP68 دریافت کرده و دربرابر آب و گردوغبار مقاوم است.

گوشی جدید موتورولا از تراشه‌ی ۴ نانومتری اسنپدراگون ۶ نسل ۳ بهره می‌برد که شامل پیکربندی چهار هسته‌ی Cortex-A78 با سرعت ۲/۴ گیگاهرتز و چهارهسته‌ی Cortex-A55 با سرعت ۱/۸ گیگاهرتز است. این گوشی اندروید ۱۴ را روی رابط کاربری MyUX اجرا می‌کند.

به‌نقل از گیزموچاینا، موتو G75 5G از ۸ گیگابایت رم LPDDR4x و ۸ گیگابایت رم مجازی و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی UFS2.2 برخوردار است که از‌طریق کارت حافظه‌ی میکرواس‌دی می‌توان آن را ارتقا داد. انرژی لازم برای کار با گوشی مذکور را باتری ۵,۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع سیمی ۳۰ وات و بی‌سیم ۱۵ وات تأمین می‌کند.

لازم به ذکر است Moto G75 5G در دو مدل چرم وگان (آبی آکوا و سبز روشن) در اندازه ۱۶۶.۰۹ x 77.24 x 8.44 میلیمتر و ۲۰۸ گرم وزن و مدل خاکستری زغالی (مات) در اندازه  8.34میلیمتری و وزن ۲۰۵ گرمی عرضه می شود

در پنل جلویی جدیدترین گوشی موتورولا، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و در پنل پشتی آن، دوربین دوگانه متشکل از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی تعبیه شده است. از دیگر ویژگی‌های گوشی یادشده می‌توان به سنسور اثر‌انگشت ادغام‌شده با کلید پاور، بلندگوهای دوگانه دالبی اتموس، Wi-Fi 802.11ax، بلوتوث ۵/۴، NFC و پورت USB-C اشاره کرد.

شایان ذکر است که موتو G75 5G در دو مدل چرم وگان (آبی آکوا و سبز روشن) و ابعاد ۱۶۶/۰۹ در ۸/۴۴ در ۷۷/۲۴ میلی‌متر و وزن ۲۰۸ گرم و مدل خاکستری زغالی (مات) در ابعاد ۱۶۶/۰۹ در ۸/۳۴ در ۷۷/۲۴ میلی‌متر و وزن ۲۰۵ گرم عرضه می‌شود. این گوشی قرار است از ۵ نوامبر (۱۵ آبان) با قیمت ۳۹۷ دلار روانه‌ی بازارهای هند و چین شود.

نوشته نخستین گوشی مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۶ نسل ۳ رونمایی شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow