نسخه اولیه سیستم عامل HyperOS 2.0 شیائومی لو رفت

نسخه‌های اولیه و آزمایشی سیستم‌عامل جدید شیائومی HyperOS 2.0 به‌صورت غیرمنتظره و قبل از معرفی رسمی، دردسترس برخی افراد قرار گرفته است. به‌گزارش تک‌ناک، جزئیات مربوط به به‌روزرسانی سیستم‌عامل شیائومی، HyperOS 2.0، لو رفته است. این افشاگری‌ها نشان می‌دهند که شیائومی در حال سرعت‌بخشیدن به این به‌روزرسانی و آزمایش آن روی برخی از مدل‌های اصلی... نوشته نسخه اولیه سیستم عامل HyperOS 2.0 شیائومی لو رفت اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۰ مرداد , ۱۴۰۳ - 13:59
 0  2
نسخه اولیه سیستم عامل HyperOS 2.0 شیائومی لو رفت

نسخه‌های اولیه و آزمایشی سیستم‌عامل جدید شیائومی HyperOS 2.0 به‌صورت غیرمنتظره و قبل از معرفی رسمی، دردسترس برخی افراد قرار گرفته است.

به‌گزارش تک‌ناک، جزئیات مربوط به به‌روزرسانی سیستم‌عامل شیائومی، HyperOS 2.0، لو رفته است. این افشاگری‌ها نشان می‌دهند که شیائومی در حال سرعت‌بخشیدن به این به‌روزرسانی و آزمایش آن روی برخی از مدل‌های اصلی خود است.

در به‌روزرسانی HyperOS 2.0، نسخه‌ی بتای داخلی از HyperOS 2.0 شیائومی با نام OS2.0.240729.1 به‌صورت آنلاین دیده شده است. شما می‌توانید از این شماره نسخه متوجه شوید که شیائومی در حال آزمایش و توسعه‌ی نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل خود است.

اطلاعات منتشرشده نشان می‌دهد که این دستگاه‌های شیائومی برای آزمایش HyperOS 2.0 استفاده می‌شوند:

  • Dada (شیائومی ۱۵)
  • Houji (شیائومی ۱۴)
  • Fuxi (شیائومی ۱۳)
  • Vermeer (ردمی K70 / پوکو F6 پرو)

این دستگاه‌ها باید در اولویت دریافت به‌روزرسانی جدید به HyperOS 2.0 قرار بگیرند. بسیاری از افراد منتظرند بدانند کدام دستگاه‌ها ابتدا به‌روزرسانی HyperOS 2.0 را دریافت خواهند کرد.

نسخه‌های اولیه شیائومی HyperOS 2.0

شیائومی‌تایم می‌نویسد که در‌حال‌حاضر، به‌روزرسانی HyperOS 2.0 فقط برای کارمندان شیائومی در‌دسترس است. شاید این موضوع نشان‌دهنده‌ی این رویکرد باشد که پس از آزمایش داخلی، نسخه‌ای پایدار توسعه داده و سپس برای گروه بزرگ‌تری از مخاطبان منتشر می‌شود. بنابراین در پایان این فرایندهای آزمایش، کاربران می‌توانند انتظار به‌روزرسانی‌های پایدارتر و بدون نقص را داشته باشند.

به‌دلیل استقبال کاربران، شیائومی ظرفیت‌های HyperOS 1.0 را درک کرده و به‌دنبال گسترش این موفقیت به جدیدترین نسخه‌ی خود، یعنی HyperOS 2.0 است. دیدگا‌ه‌های مثبت از مدل قبلی باید تضمین کند که این نسخه‌ی رابط کاربری کاربرپسندتر و عملکرد بهبود‌یافته‌تر دارد که آن را به یکی از بهترین پوسته‌های سفارشی اندروید تبدیل می‌کند.

شیائومی قصد دارد HyperOS 2.0 را در ماه اکتبر معرفی کند. به‌لطف اطلاعات فاش‌شده، تقریباً با اغلب ویژگی‌های HyperOS 2.0 آشنا هستیم. به‌روزرسانی HyperOS 2.0 شیائومی گامی در جهت نوآوری‌های بزرگ است و جهش‌های فناورانه را برای کاربران خود به‌ارمغان می‌آورد. اطلاعات فاش‌شده نشان می‌دهد که این به‌روزرسانی خیلی زود به دستگاه‌های باقی‌مانده نیز خواهد رسید.

نوشته نسخه اولیه سیستم عامل HyperOS 2.0 شیائومی لو رفت اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow