نسخه تحت‌وب سرویس اپل پادکست‌ دردسترس قرار گرفت

اپل اعلام کرد که اپل پادکست اکنون در وب دردسترس است. کاربران می‌توانند از‌طریق مرورگرهایی مانند کروم در بیش از ۱۷۰ کشور به پادکست‌های اپل گوش دهند. به‌گزارش تک‌ناک، اپل پادکست از امروز از‌طریق وب قابلیت پخش دارد. اپل اعلام کرد که اپل پادکست در بیش از ۱۷۰ کشور از‌طریق تمامی مرورگرهای اصلی همچون کروم،... نوشته نسخه تحت‌وب سرویس اپل پادکست‌ دردسترس قرار گرفت اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۳۰ مرداد , ۱۴۰۳ - 05:59
 0  4
نسخه تحت‌وب سرویس اپل پادکست‌ دردسترس قرار گرفت

اپل اعلام کرد که اپل پادکست اکنون در وب دردسترس است. کاربران می‌توانند از‌طریق مرورگرهایی مانند کروم در بیش از ۱۷۰ کشور به پادکست‌های اپل گوش دهند.

به‌گزارش تک‌ناک، اپل پادکست از امروز از‌طریق وب قابلیت پخش دارد. اپل اعلام کرد که اپل پادکست در بیش از ۱۷۰ کشور از‌طریق تمامی مرورگرهای اصلی همچون کروم، مایکروسافت اج، فایرفاکس و سافاری در‌دسترس است.

تک‌کرانچ می‌نویسد که تجربه‌ی وب اختصاصی جدید با هدف تسهیل دسترسی کاربران به پادکست‌ها از‌طریق هر مرورگر وب روی هر دستگاهی طراحی شده است. امکان گوش‌دادن به پادکست از‌طریق وب پیش‌از‌این نیز وجود داشت؛ اما کاربران مجبور بودند برای گوش‌دادن به یک قسمت، برنامه‌ی مدنظر را در موتور جست‌وجو بیابند و سپس به صفحه‌ی پیش‌نمایش پادکست آن در اپل پادکست مراجعه کنند.

سرویس اپل پادکست‌ وب

اپل پادکست به‌تازگی رابط کاربری مبتنی‌بر وب خود را عرضه کرده است که امکان دسترسی کاربران به قابلیت‌هایی را فراهم می‌سازد که پیش‌از‌این صرفاً در اپلیکیشن موبایل موجود بود. از‌جمله‌ی این قابلیت‌ها می‌توان به جست‌وجو و مرور میلیون‌ها پادکست، دسترسی به بخش‌هایی مانند کتابخانه و نمودارهای پربازدید، خرید اشتراک‌های پادکست پریمیوم و… اشاره کرد.

کاربران با همگام‌سازی حساب‌های اپل خود می‌توانند پادکست‌ها را متوقف و پیشرفت پخش را ذخیره و نیز نمایش‌ها و اشتراک‌های دنبال‌شده‌ی خود را مشاهده کنند. کاربران بدون حساب اپل نیز می‌توانند از تجربه‌ی وب بهره‌مند شوند؛ اما به جست‌وجو و پخش پادکست محدود خواهند بود.

اپل پادکست به جمع پلتفرم‌های بر‌پایه‌ی وب پخش پادکست شامل استارت‌آپ‌ها و پلتفرم‌های مستقل همچون Castbox و Podbay و Podcast App و Podurama و نیز غول‌های استریم موسیقی نظیر یوتیوب موزیک و آمازون موزیک و اسپاتیفای پیوسته است.

این قابلیت احتمالاً با استقبال چشمگیر کاربران مواجه خواهد شد؛ چراکه امکان دسترسی به برخی ویژگی‌ها را بدون نیاز به نصب اپلیکیشن فراهم می‌کند. از دیدگاه تولیدکنندگان پادکست، قابلیت اشتراک‌گذاری لینک‌های قسمت‌ها و برنامه‌ها و کانال‌ها در اپل پادکست وب امکان افزایش مخاطب جهانی را فراهم می‌کند.

نوشته نسخه تحت‌وب سرویس اپل پادکست‌ دردسترس قرار گرفت اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow