نینتندو چهار عنوان جدید به کتابخانه SNES اضافه کرد

در جدیدترین به‌روزرسانی Switch Online، شرکت نینتندو چهار بازی جدید در سبک‌های مختلف به کتابخانه SNES خود اضافه کرده است. به گزارش تک‌ناک و به نقل از وب‌سایت نینتندو لایف، اولین بازی، Battletoads Double Dragon (1993) است، که یک بازی Beat em Up کلاسیک به حساب می‌آید. سه عنوان دیگر، بازی‌های Big Run (1991) در […] نوشته نینتندو چهار عنوان جدید به کتابخانه SNES اضافه کرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ - 19:00
 0  1
نینتندو چهار عنوان جدید به کتابخانه SNES اضافه کرد

در جدیدترین به‌روزرسانی Switch Online، شرکت نینتندو چهار بازی جدید در سبک‌های مختلف به کتابخانه SNES خود اضافه کرده است.

به گزارش تک‌ناک و به نقل از وب‌سایت نینتندو لایف، اولین بازی، Battletoads Double Dragon (1993) است، که یک بازی Beat em Up کلاسیک به حساب می‌آید.

سه عنوان دیگر، بازی‌های Big Run (1991) در سبک مسابقه‌ای، Cosmo Gang The Puzzle (1993) در سبک پازل اکشن و بازی داج‌بال Kunio-kun no Dodgeball da yo Zen’in Shūgō! (1993) هستند.

در بازی Battletoads Double Dragon شخصیت‌های Double Dragon و Battletoads در Beat em Up سال 1993، با هم متحد می‌شوند تا زمین را از نیروهای Dark Queen و Shadow Boss نجات دهند.

بازیکنان با استفاده از حرکات و کمبوهای متنوع شخصیت‌های Battletoads و Dragons باید از موانع و دشمنان مختلف عبور کنند. این عنوان از محبوب‌ترین بازی‌های کنسول SNES به شمار می‌رود.

نینتندو به کتابخانه SNES چهار بازی جدید اضافه کرد

در بازی مسابقه‌ای Big Run، بازیکنان باید در 9 مرحله از طرابلس تا داکار، آفریقا را طی کنند.

علاوه بر رانندگی ماهرانه، باید قطعات یدکی برای تعمیر ماشین‌ها تهیه و از منابع مالی به‌دست‌آمده برای استخدام تیم استفاده کنند تا بتوانند از شرایط سخت جاده‌ای عبور نمایند.

بازی پازل اکشن Cosmo Gang The Puzzle سال 1993 شامل سه حالت بازی است، که 1P Mode برای کسب امتیاز بالا، VS Mode برای رقابت‌های دو نفره و 100 Stage Mode در راستای حل چالش‌های استراتژیک در مراحل متعدد می‌باشد.

بازی ورزشی !Kunio-kun no Dodgeball da yo Zen’in Shūgō که در سال 1993 برای Super Famicom منتشر شد، شامل شخصیت‌های Kunio-kun و حرکات داج‌بال دینامیک آنها است.

بازیکنان باید تیم ایدئال خود را بسازند، اعضای تیم را آموزش دهند و در مسابقات جهانی داج‌بال شرکت کنند.

نوشته نینتندو چهار عنوان جدید به کتابخانه SNES اضافه کرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow