همکاری مشترک بلاک چین تون (TON) و شبکه تجمیع داده Pyth

سازندگان بلاک چین تون دست به انعقاد قرارداد همکاری مشترک با شبکه تجمیع داده پایس (Pyth) زده‌اند تا دقت و کیفیت داده‌های موردنیاز برای توسعه‌دهندگان بلاک چینی را افزایش دهند. به‌گزارش تک‌ناک، شراکت راهبردی جدید بلاک چین تون و شبکه تجمیع داده پایس باعث می‌شود تا توسعه‌دهندگان بتوانند داده‌های ارزشمند را با کیفیت بالا و... نوشته همکاری مشترک بلاک چین تون (TON) و شبکه تجمیع داده Pyth اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۲۶ مرداد , ۱۴۰۳ - 13:59
 0  1
همکاری مشترک بلاک چین تون (TON) و شبکه تجمیع داده Pyth

سازندگان بلاک چین تون دست به انعقاد قرارداد همکاری مشترک با شبکه تجمیع داده پایس (Pyth) زده‌اند تا دقت و کیفیت داده‌های موردنیاز برای توسعه‌دهندگان بلاک چینی را افزایش دهند.

به‌گزارش تک‌ناک، شراکت راهبردی جدید بلاک چین تون و شبکه تجمیع داده پایس باعث می‌شود تا توسعه‌دهندگان بتوانند داده‌های ارزشمند را با کیفیت بالا و درلحظه دریافت کنند. این اطلاعات، نقشی اساسی در ساخت دی‌اپ‌ها (اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز) ایفا می‌کنند.

به نقل از کریپتودنس، فناوری منحصربه‌فرد شبکه پایس امکان تجمیع داده‌ها را با بالاترین درجه امنیتی ممکن فراهم می‌سازد و باعث می‌شود خاطر توسعه‌دهندگان از بابت کیفیت و دقت داده‌ها آسوده باشد.

شراکت تون و پایس می‌تواند خدمات‌رسانی در حوزه امور مالی غیرمتمرکز (دیفای)‌ را متحول کند و داده‌ها را با هزینه‌ای کمتر، با سرعت بیشتر و امنیت بالاتر در اختیار ذی‌نفعان بگذارد.

شبکه تون

پلتفرم‌های تحلیلی اکنون می‌توانند ابزارهای تحلیل داده خود را در اختیار کاربران بلاک چین تون قرار دهند. هدف از این کار، افزایش تعامل با شبکه تون و بهبود کیفیت آن است.

ازجمله پروژه‌های مشترک شبکه پایس طی هفته‌های اخیر می‌توان به تلاش برای بهبود وام‌دهی در حوزه دیفای در شبکه‌های اتریوم و بیس، استفاده از داده‌های کم‌تأخیر برای پیشتبانی از پروتکل‌های مالی و ارتقای ایمنی و کارآمدی آن‌ها اشاره کرد.

نوشته همکاری مشترک بلاک چین تون (TON) و شبکه تجمیع داده Pyth اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow