هیدئو کوجیما انیمه Lycoris Recoil را به مینی سریال تبدیل می‌کند

طبق تازه‌ترین خبرها، قرار است مینی‌سریال جدیدی از انیمه Lycoris Recoil به تهیه‌کنندگی هیدئو کوجیما ساخته شود. به‌گزارش تک‌ناک، انیمه Lycoris Recoil که اخیراً توجه هیدئو کوجیما، خالق سری بازی‌های مشهور «متال گیر» و «دث استرندینگ» را به خود جلب کرده، قرار است به‌زودی به مینی سریال جدیدی تبدیل شود. استودیو A-1 Pictures این انیمه... نوشته هیدئو کوجیما انیمه Lycoris Recoil را به مینی سریال تبدیل می‌کند اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۰۴ مرداد , ۱۴۰۳ - 05:59
 0  2
هیدئو کوجیما انیمه Lycoris Recoil را به مینی سریال تبدیل می‌کند

طبق تازه‌ترین خبرها، قرار است مینی‌سریال جدیدی از انیمه Lycoris Recoil به تهیه‌کنندگی هیدئو کوجیما ساخته شود.

به‌گزارش تک‌ناک، انیمه Lycoris Recoil که اخیراً توجه هیدئو کوجیما، خالق سری بازی‌های مشهور «متال گیر» و «دث استرندینگ» را به خود جلب کرده، قرار است به‌زودی به مینی سریال جدیدی تبدیل شود. استودیو A-1 Pictures این انیمه را تولید کرده است و در ژاپن و غرب طرفداران بسیاری دارد.

Lycoris Recoil داستانی در دنیایی آلترناتیوی از ژاپن را روایت می‌کند که در آن مأموران زن به نام «لیکووریس» برای مبارزه با جرم و جنایت فعالیت می‌کنند.

کوجیما که به‌خاطر سلیقه‌ی متنوع و خاص خود در انتخاب فیلم‌ها و سریال‌ها شناخته شده است، به‌تازگی از علاقه‌ی شدیدش به انیمه Lycoris Recoil خبر داده و حتی در یکی از رمان‌های جانبی این انیمه نیز متنی نوشته است. وی با انتشار پستی در شبکه‌ی اجتماعی ایکس اعلام کرد که از تماشای این انیمه لذت می‌برد و آن را با دقت دنبال می‌کند.

قرار است مینی‌سریال جدیدی از انیمه Lycoris Recoil به تهیه‌کنندگی هیدئو کوجیما ساخته شود.

به‌نقل از vg247، این مینی سریال جدید قرار است روی شبکه‌های محبوب پخش انیمه ازجمله Crunchyroll و Aniplus Asia به‌نمایش درآید. طرفداران می‌توانند منتظر داستان‌های روزمره و جدیدی از شخصیت‌های اصلی این انیمه، یعنی تاکینا و چیساتو باشند که ماجراهای جذاب و متفاوتی را در کافه LycoReco تجربه می‌کنند.

این اقدام جدید نشان‌دهنده‌ی تأثیرپذیری فرهنگ‌های مختلف از یکدیگر و گسترش دنیای انیمه به‌واسطه‌ی پشتیبانی افراد مشهوری مانند هیدئو کوجیما است که به‌طور مثبت و الهام‌بخش این رسانه را تبلیغ می‌کنند.

نوشته هیدئو کوجیما انیمه Lycoris Recoil را به مینی سریال تبدیل می‌کند اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow