واتساپ قصد دارد بخش استاتوس را بازطراحی کند

واتساپ به‌تازگی طراحی جدیدی برای بخش استاتوس‌ها معرفی کرده است که شباهت زیادی به بخش استوری‌های فیسبوک دارد. به‌گزارش تک‌ناک، واتساپ در حال به‌روزرسانی بخش استاتوس با طراحی جدید است. پس از معرفی ویژگی کانال‌ها که به کاهش توجه به استاتوس‌ها منجر شد، این شبکه‌ی اجتماعی محبوب اکنون بر افزایش نمایان‌تر‌شدن و تعامل کاربران با... نوشته واتساپ قصد دارد بخش استاتوس را بازطراحی کند اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۷ مرداد , ۱۴۰۳ - 05:59
 0  2
واتساپ قصد دارد بخش استاتوس را بازطراحی کند

واتساپ به‌تازگی طراحی جدیدی برای بخش استاتوس‌ها معرفی کرده است که شباهت زیادی به بخش استوری‌های فیسبوک دارد.

به‌گزارش تک‌ناک، واتساپ در حال به‌روزرسانی بخش استاتوس با طراحی جدید است. پس از معرفی ویژگی کانال‌ها که به کاهش توجه به استاتوس‌ها منجر شد، این شبکه‌ی اجتماعی محبوب اکنون بر افزایش نمایان‌تر‌شدن و تعامل کاربران با استاتوس‌ها تمرکز کرده است.

تاکنون استاتوس‌ها جایگاه برجسته‌تری در واتساپ داشتند؛ اما با راه‌اندازی کانال‌ها، متا استاتوس‌ها را به بخش کوچک‌تری در تب جدید «اخبار» منتقل کرد. این تغییر باعث شد تا استاتوس‌‌ها کمتر دیده شوند و نحوه‌ی تعامل کاربران با آن‌ها تحت‌تأثیر قرار گیرد.

واتساپ با الهام از استوری‌های فیسبوک، در حال آزمایش طراحی جدیدی است که پیش‌نمایش‌های بزرگ‌تری از وضعیت‌ها را نشان می‌دهد. این به‌روزرسانی با هدف سهولت در پیدا‌کردن استاتوس‌ها و جذاب‌تر‌کردن آن‌ها برای کاربران انجام می‌شود.

واتساپ طراحی وضعیت‌ها را شبیه به فیسبوک کرد

بنابراین، تب اخبار بازطراحی‌شده باردیگر فضا را به‌طور مساوی بین کانال‌ها و استاتوس‌ها تقسیم می‌کند. این تغییر از طرح قبلی ۶۶/۳۳ نشان‌دهنده‌ی تلاش متا برای اعطای اهمیت برابر به هر دو ویژگی است.

گیزچاینا می‌نویسد طراحی جدید که درحال‌حاضر در نسخه‌ی بتا به‌چشم می‌خورد، استاتوس‌ها را در قالبی مشابه استوری‌های فیسبوک نشان می‌دهد. این کار مشاهده‌ی سریع‌تر و آسان‌تر به‌روزرسانی‌ها را برای کاربران بدون ترک فید اصلی امکان‌پذیر می‌کند.

درحالی‌که تاریخ مشخصی برای انتشار کامل این قابلیت جدید وجود ندارد، نسخه‌ی بتا نشان می‌دهد که واتساپ سخت در حال کار برای بهبود ویژگی استاتوس‌ها است. متا به‌وضوح به بهبود اپلیکیشن واتساپ و ایجاد تعادل بین عملکردهای مختلف آن متعهد است.

نوشته واتساپ قصد دارد بخش استاتوس را بازطراحی کند اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow