ویژگی‌های جدید HyperOS 2 مشخص شد

شیائومی جزئیات مهم رابط کاربری HyperOS 2 نظیر تحولات بزرگ در حوزه هوش مصنوعی و معماری سیستم را اعلام کرد. به‌گزارش تک‌ناک، طبق اطلاعات منتشر‌شده حساب رسمی شیائومی در ویبو، HyperOS 2 شامل تغییرات عمده‌ای است که به‌زودی به‌همراه سری گوشی‌های شیائومی و شیائومی SU7 اولترا در ۲۹ اکتبر ۲۰۲۴ منتشر خواهد شد. با‌ اینکه […] نوشته ویژگی‌های جدید HyperOS 2 مشخص شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۳ آبان , ۱۴۰۳ - 20:00
 0  1
ویژگی‌های جدید HyperOS 2 مشخص شد

شیائومی جزئیات مهم رابط کاربری HyperOS 2 نظیر تحولات بزرگ در حوزه هوش مصنوعی و معماری سیستم را اعلام کرد.

به‌گزارش تک‌ناک، طبق اطلاعات منتشر‌شده حساب رسمی شیائومی در ویبو، HyperOS 2 شامل تغییرات عمده‌ای است که به‌زودی به‌همراه سری گوشی‌های شیائومی و شیائومی SU7 اولترا در ۲۹ اکتبر ۲۰۲۴ منتشر خواهد شد. با‌ اینکه تاریخ دقیق انتشار این رابط کاربری مشخص شده است، شیائومی تلاش کرده تا پیش‌از‌آن، توجه کاربران و علاقه‌مندان به فناوری را با انتشار این اطلاعات جلب کند.

تحولات عمده در HyperOS 2

  • هسته بازسازی‌شده سیستم HyperCore: مهم‌ترین تغییر در HyperOS 2، بازسازی کامل هسته این رابط کاربری است که به‌عنوان Xiaomi Pengpai System Kernel و با نام داخلی HyperCore شناخته می‌شود. با این به‌روزرسانی، کاربران شیائومی می‌توانند انتظار عملکردی سریع‌تر و چندوظیفه‌ای روان‌تر و تجربه‌ای بهتر از دستگاه‌های خود داشته باشند.
  • معماری Meta Enhanced HyperConnect: دومین به‌روزرسانی مهم در جدیدترین رابط کاربری شیائومی مربوط به معماری HyperConnect است که بر اتصال هوشمند بین دستگاه‌ها تمرکز دارد. این معماری به سطح جدیدی رسیده و ادغام بهتری را بین دستگاه‌های مختلف شیائومی، از‌جمله گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها، پوشیدنی‌ها و دستگاه‌های خانگی هوشمند فراهم می‌کند.
  • بهبود HyperAI: زیرساخت جدید هوش مصنوعی HyperAI نیز بخش هیجان‌انگیزی از HyperOS 2 محسوب می‌شود. این قابلیت‌ها شامل بهبود عملکرد دستگاه بر‌اساس الگوهای استفاده، ویرایش هوشمند تصاویر و ویدئوها و ارائه محتوای شخصی‌سازی‌شده است. انتظار می‌رود که این ویژگی‌ها تجربه کاربری هوشمندتر و تطبیق‌پذیرتری را فراهم کند.

گامی به‌سوی اکوسیستم کامل هوش مصنوعی

به‌نقل از شیائومی‌تایم، شیائومی به‌صراحت اعلام کرده است که HyperOS 2 فقط به بهینه‌سازی نرم‌افزار محدود نمی‌شود؛ بلکه هدف آن ایجاد اکوسیستم هوش مصنوعی کامل است. این به‌روزرسانی در مواد تبلیغاتی به‌عنوان «گامی محکم به‌سوی اکوسیستم کامل هوش مصنوعی» معرفی شده است که شیائومی از آن برای هوشمندسازی و بهبود تعاملات کاربران با دستگاه‌های خود بهره می‌برد.

گامی به سوی اکوسیستم کامل هوش مصنوعی در HyperOS 2
گامی به سوی اکوسیستم کامل هوش مصنوعی در HyperOS 2

لو ویبنگ (Lu Weibing)، رئیس گروه شیائومی، اعلام کرده است که رابط کاربری هوش مصنوعی جدید شرکت که با نام AIOS شناخته می‌شود، تحولی بزرگ در مقایسه با فناوری‌های قبلی است. او با اشاره به اینکه گوشی‌های هوشمند فعلی تنها قابلیت‌های پایه‌ای از هوش مصنوعی را ارائه می‌دهند، تاکید کرد که HyperOS 2 پایه و اساس واقعی برای توسعه یک سیستم عامل مبتنی بر هوش مصنوعی خواهد بود.

Cici Lao Wei، مدیر‌کل بازاریابی موبایل شیائومی، نیز با انتشار تیزر، HyperOS 2 را به‌عنوان سیستمی با «روانی و تازگی در نگاه اول» توصیف کرده است که شیائومی از آن برای بهبود تجربه و ارائه رابط کاربری مدرن و بدون نقص بهره می‌برد.

دیدگاه های Cici Lao Wei در HyperOS 2

نوشته ویژگی‌های جدید HyperOS 2 مشخص شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow