چگونه ویجت آب‌وهوا را به کنترل سنتر HyperOS اضافه کنیم؟

با استفاده از ماژولی کوچک و کاربردی به نام HyperCeiler، می‌توانید قابلیت نمایش اطلاعات آب‌و‌هوا را به کنترل سنتر گوشی شیائومی خود بازگردانید. به‌گزارش تک‌ناک، همان‌طور‌که MIUI شیائومی به HyperOS تغییر نام داد و در حال تکامل است، ویژگی‌هایی که در MIUI 10 حذف شده و قبلاً به MIUI 8 و MIUI 9 جلوه‌ی بصری... نوشته چگونه ویجت آب‌وهوا را به کنترل سنتر HyperOS اضافه کنیم؟ اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۸ مرداد , ۱۴۰۳ - 21:59
 0  1
چگونه ویجت آب‌وهوا را به کنترل سنتر HyperOS اضافه کنیم؟

با استفاده از ماژولی کوچک و کاربردی به نام HyperCeiler، می‌توانید قابلیت نمایش اطلاعات آب‌و‌هوا را به کنترل سنتر گوشی شیائومی خود بازگردانید.

به‌گزارش تک‌ناک، همان‌طور‌که MIUI شیائومی به HyperOS تغییر نام داد و در حال تکامل است، ویژگی‌هایی که در MIUI 10 حذف شده و قبلاً به MIUI 8 و MIUI 9 جلوه‌ی بصری داده بودند، در حال بازگشت هستند. ازجمله‌ی این ویژگی‌های مهم، نحوه‌ی نمایش اطلاعات آب‌و‌هوا در کنترل سنتر است که یکی از عملکردهای بسیار محبوبی محسوب می‌شود که کاربران HyperOS به آن دسترسی ندارند.

شیائومی‌تایم می‌نویسد که نصب ماژول HyperCeiler نمایش آب‌و‌هوا را به کنترل سنتر HyperOS بازمی‌گرداند. این ماژول برای تنظیم و بهبود ویژگی‌ها در جدیدترین نسخه‌ی رابط کاربری شیائومی، به تنظیمات سیستم تعلق دارد.

مراحل گام‌به‌گام نمایش آب‌و‌هوا

در ابتدا، مطمئن شوید که دستگاه شما از ماژول HyperCeiler پشتیبانی می‌کند و سپس آن را نصب کنید. این ماژول برای فعال‌سازی قابلیت‌هایی که به‌صورت پیش‌فرض در تنظیمات سیستم در‌دسترس نیستند، ضروری است.

  • به گزینه‌های کنترل سنتر بروید: HyperCeiler را نصب کنید و سپس به SystemUI > Control Center بروید. این روش دسترسی به جزئیات مربوط به ظاهر و رفتار کنترل سنتر را فراهم می‌کند.
  • نمایش آب‌وهوا را فعال کنید: در تنظیمات کنترل سنتر، Show Weather را پیدا و روشن کنید. این باعث می‌شود تا اطلاعات آب‌وهوا درست در کنترل سنتر نمایش داده شود.
  • انمایش نام شهر: اگر می‌خواهید نام شهر درکنار وضعیت آب‌وهوا نمایش داده شود، می‌توانید گزینه‌ی Show City را روشن کنید. این بخش آب‌وهوا را با جزئیات بیشتر نشان می‌دهد که برای افرادی بسیار مهم است که اغلب سفر می‌کنند یا آب‌وهوا را در مکان‌های مختلف مشاهده می‌کنند.
ماژول کوچک و کاربردی به نام HyperCeiler، می‌توانید قابلیت نمایش اطلاعات آب‌و‌هوا را ماژول کوچک و کاربردی به نام HyperCeiler، می‌توانید قابلیت نمایش اطلاعات آب‌و‌هوا را ماژول کوچک و کاربردی به نام HyperCeiler، می‌توانید قابلیت نمایش اطلاعات آب‌و‌هوا را

چرا این ویژگی مهم است؟

اگرچه نمایش اطلاعات آب‌وهوا در کنترل سنتر صرفاً بهبود بصری نیست، این قابلیت جزئیات مهم آب‌وهوایی را به‌صورت کامل و بدون نیاز به باز‌کردن اپلیکیشن جداگانه در‌دسترس کاربر قرار می‌دهد.

ویژگی مذکور بخشی از تلاش‌های شیائومی برای ارتقای تجربه‌ی کاربری به‌حساب می‌آید که با بازگرداندن چندین قابلیت محبوب و افزودن عملکردهای جدید همراه شده است.

با دنبال‌کردن مراحل توضیح‌داده‌شده، به‌روزرسانی‌های آب‌و‌هوا را مستقیماً در کنترل سنتر خود با ماژول HyperCeiler خواهید داشت.

نوشته چگونه ویجت آب‌وهوا را به کنترل سنتر HyperOS اضافه کنیم؟ اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow