کامپیوترهای کوپایلت پلاس ارزان‌قیمت ماه آینده عرضه می‌شوند

نسل جدیدی از کامپیوترهای کوپایلت پلاس مجهز به قابلیت‌های هوش مصنوعی از ماه آینده و با قیمت مقرون‌به‌صرفه از راه می‌رسند. به‌گزارش تک‌ناک، ماه ژوئن مایکروسافت نخستین کامپیوترهای کوپایلت پلاس را با پردازنده‌های قدرتمند اسنپدراگون X روانه‌ی بازار کرد. با وجود تخفیف‌های ویژه در مدل‌های اولیه، قیمت گران این دستگاه‌ها (حداقل ۱,۰۰۰ دلار برای مدل‌هایی... نوشته کامپیوترهای کوپایلت پلاس ارزان‌قیمت ماه آینده عرضه می‌شوند اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۰۹ شهریور , ۱۴۰۳ - 22:59
 0  1
کامپیوترهای کوپایلت پلاس ارزان‌قیمت ماه آینده عرضه می‌شوند

نسل جدیدی از کامپیوترهای کوپایلت پلاس مجهز به قابلیت‌های هوش مصنوعی از ماه آینده و با قیمت مقرون‌به‌صرفه از راه می‌رسند.

به‌گزارش تک‌ناک، ماه ژوئن مایکروسافت نخستین کامپیوترهای کوپایلت پلاس را با پردازنده‌های قدرتمند اسنپدراگون X روانه‌ی بازار کرد. با وجود تخفیف‌های ویژه در مدل‌های اولیه، قیمت گران این دستگاه‌ها (حداقل ۱,۰۰۰ دلار برای مدل‌هایی مانند سرفیس پرو ۱۱) باعث شده است تا بسیاری از کاربران از خرید آن‌ها باز بمانند. خبر خوشحال‌کننده این است که در ماه سپتامبر، شاهد عرضه‌ی مدل‌های مقرون‌به‌صرفه‌تری از این کامپیوترهای هوشمند خواهیم بود.

ایوان بلاس، افشاگر معروف فناوری، با انتشار تصویری از کوالکام از عرضه‌ی نسل جدیدی از کامپیوترهای شخصی مجهز به قابلیت‌های هوش مصنوعی پیشرفته خبر داده است. این کامپیوترها که با نام کوپایلت پلاس شناخته می‌شوند، به‌لطف استفاده از پردازنده‌های قدرتمند اسنپدراگون، قیمتی به‌صرفه‌تر از مدل‌های قبلی خواهند داشت.

نئووین می‌نویسد که کوالکام اخیراً پردازنده‌ی هشت‌هسته‌ای اسنپدراگون ایکس پلاس را برای کامپیوترهای ویندوزی معرفی کرده است. این امر باعث شده است تا تولید لپ‌تاپ‌های قدرتمند و مقرون‌به‌صرفه‌ی ویندوزی امکان‌پذیر شود. در نمایشگاه IFA 2024 که ماه آینده در برلین برگزار می‌شود، شاهد رونمایی لپ‌تاپ‌های ARM با قیمت ارزان‌تر از ۱,۰۰۰ دلار خواهیم بود.

کامپیوترهای ارزان قیمت Copilot+

با‌توجه‌به این اخبار، می‌توان انتظار داشت که در آینده‌ی نزدیک عرضه‌ی طیف گسترده‌ای از کامپیوترهای کوپایلت پلاس با قیمت‌های رقابتی را شاهد باشیم. این کامپیوترهای مقرون‌به‌صرفه با وجود کاهش تعداد هسته‌ها، همچنان قدرت زیادی در‌اختیارتان قرار می‌دهند.

واحد پردازش عصبی پیشرفته‌ی کامپیوترهای مذکور امکان می‌دهد تا از قابلیت‌های هوش مصنوعی جذاب مانند ایجاد جلوه‌های ویژه در ویدئوها و طراحی‌های خلاقانه بهره‌مند شوید. علاوه‌بر‌این، با اتصال هم‌زمان سه نمایشگر 4K، می‌توانید تجربه‌ی بصری کم‌نظیری کسب کنید.

نوشته کامپیوترهای کوپایلت پلاس ارزان‌قیمت ماه آینده عرضه می‌شوند اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow