کریستیانو رونالدو کانال یوتیوب خود را راه‌اندازی کرد

کریستیانو رونالدو، فوق‌ستاره‌ی پرتغالی دنیای فوتبال، کانال یوتیوب خود را راه‌اندازی کرد. تنها در چند ساعت، بیش از یک‌میلیون نفر این کانال را دنبال کردند. به‌گزارش تک‌ناک، امروز، ۲۱ آگوست (۳۱ مرداد)، کریستیانو رونالدو کانال یوتیوب خود را راه‌اندازی کرد و به‌سرعت صدها‌هزار نفر به این کانال پیوستند. این بازیکن ۳۹ ساله که پنج‌ بار... نوشته کریستیانو رونالدو کانال یوتیوب خود را راه‌اندازی کرد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۰۱ شهریور , ۱۴۰۳ - 05:59
 0  3
کریستیانو رونالدو کانال یوتیوب خود را راه‌اندازی کرد

کریستیانو رونالدو، فوق‌ستاره‌ی پرتغالی دنیای فوتبال، کانال یوتیوب خود را راه‌اندازی کرد. تنها در چند ساعت، بیش از یک‌میلیون نفر این کانال را دنبال کردند.

به‌گزارش تک‌ناک، امروز، ۲۱ آگوست (۳۱ مرداد)، کریستیانو رونالدو کانال یوتیوب خود را راه‌اندازی کرد و به‌سرعت صدها‌هزار نفر به این کانال پیوستند. این بازیکن ۳۹ ساله که پنج‌ بار برنده‌ی توپ طلا شده است، درحال‌حاضر برای باشگاه النصر عربستان‌سعودی بازی می‌کند.

رونالدو در حساب‌های اجتماعی خود نوشت:

بعد از مدت‌ها انتظار، بالاخره کانال یوتیوب من راه‌اندازی شد. پس همین الان سابسکرایب کنید تا هیچ‌کدام از ویدئوهایم رو از دست ندهید!»

کریستیانو رونالدو، بازیکن پرتغالی و برنده توپ طلا، کانال یوتیوب خود را راه‌اندازی کرد.

رویترز می‌نویسد که دقیقاً چند ساعت پس از انتشار اولین ویدئو، ۱/۶۹ میلیون نفر کانال یوتیوب رونالدو را دنبال کردند. رونالدو در شبکه‌ی اجتماعی X درحدود ۱۱۲/۵ میلیون نفر و در فیسبوک نزدیک به ۱۷۰ میلیون نفر و در اینستاگرام تقریباً ۶۳۶ میلیون نفر دنبال‌کننده دارد.

بازیکن سابق رئال‌مادرید و منچستر‌یونایتد و یوونتوس خود را برای بازی افتتاحیه‌ی تیمش در لیگ عربستان‌سعودی مقابل الرائد آماده می‌کند.

نوشته کریستیانو رونالدو کانال یوتیوب خود را راه‌اندازی کرد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow