گوگل خود را برای عرضه پیکسل 9a در مارس ۲۰۲۵ آماده می‌کند

گوگل قصد دارد تا گوشی پیکسل 9a را در مارس ۲۰۲۵ عرضه کند. این تاریخ زودترین زمان عرضه‌ی ممکن برای میان‌رده‌های پیکسل است. به‌گزارش تک‌ناک، گوگل به‌تازگی در برنامه‌های زمانی عرضه‌ی محصولاتش تغییرات اساسی اعمال کرده است. سری پیکسل ۹ که معمولاً در ماه اکتبر عرضه می‌شد، در آگوست روانه‌ی بازار شد؛ یعنی بیش از […] نوشته گوگل خود را برای عرضه پیکسل 9a در مارس ۲۰۲۵ آماده می‌کند اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۱۳ مهر , ۱۴۰۳ - 14:00
 0  2
گوگل خود را برای عرضه پیکسل 9a در مارس ۲۰۲۵ آماده می‌کند

گوگل قصد دارد تا گوشی پیکسل 9a را در مارس ۲۰۲۵ عرضه کند. این تاریخ زودترین زمان عرضه‌ی ممکن برای میان‌رده‌های پیکسل است.

به‌گزارش تک‌ناک، گوگل به‌تازگی در برنامه‌های زمانی عرضه‌ی محصولاتش تغییرات اساسی اعمال کرده است. سری پیکسل ۹ که معمولاً در ماه اکتبر عرضه می‌شد، در آگوست روانه‌ی بازار شد؛ یعنی بیش از دو ماه زودتر از زمان همیشگی. این در حالی بود که هنوز اندروید ۱۵ نیز به‌صورت رسمی منتشر نشده بود. حالا به‌نظر می‌رسد که گوگل قصد دارد تا این تغییرات زودهنگام را برای دیگر محصولاتش‌، از‌جمله پیکسل 9a، نیز اعمال کند.

به‌گزارش Android Headlines و به‌نقل از منابع مختلف، پیکسل 9a از اواسط مارس ۲۰۲۵ برای پیش‌سفارش در‌دسترس خواهد بود. این تغییر در برنامه‌ی عرضه به فاصله‌ی زمانی دو‌ماهه از زمان‌های معمولی گوگل اشاره می‌کند و توضیح می‌دهد چرا از هم‌اکنون افشاگری‌های بسیاری درباره‌ی این دستگاه در فضای مجازی منتشر شده است. حتی نمونه‌های اولیه‌ی پیکسل 9a نیز در برخی از گزارش‌ها مشاهده شده است.

طبق گزارش‌های منتشر شده، گوگل در نظر دارد تا میان‌رده جدید خود، پیکسل 9a، را در مارس ۲۰۲۵ عرضه کند

9to5google می‌نویسد که گوگل در سال‌های گذشته برنامه‌ی زمانی عرضه‌ی سری میان‌رده‌ی پیکسل را به‌طور مداوم تغییر داده است. اولین محصول این سری، پیکسل 3a، در گوگل I/O می ۲۰۱۹ معرفی شد؛ اما پیکسل 4a به‌دلیل همه‌گیری کووید۱۹ با تأخیری چند‌ماهه، در آگوست ۲۰۲۰ به بازار آمد. سال بعد، پیکسل 5a نیز این الگو را دنبال کرد و در همان زمان عرضه شد.

در سال ۲۰۲۲، پیکسل 6a در ماه جولای روانه‌ی بازار شد و پیکسل 7a در‌نهایت به زمان همیشگی بازگشت و در کنفرانس I/O گوگل ۲۰۲۳ معرفی شد. پیکسل 8a نیز درست یک هفته قبل از برگزاری کنفرانس گوگل I/O در ۷ می ۲۰۲۴ معرفی شد.

طبق همین گزارش‌ها، گوگل قصد دارد این الگوی زمانی را برای محصولات آینده‌ی خود نیز حفظ کند. گفته می‌شود پیکسل 10a در مارس ۲۰۲۶ عرضه و پیکسل ۱۰ نیز در آگوست همان سال معرفی خواهد شد. هرچند هنوز جزئیاتی از پیکسل ۱۰ در‌دسترس نیست، با‌توجه‌به تغییرات زیادی که در برنامه‌های زمانی گوگل به‌چشم می‌خورد، پیش‌بینی این موضوع کار سختی به‌نظر می‌رسد.

نوشته گوگل خود را برای عرضه پیکسل 9a در مارس ۲۰۲۵ آماده می‌کند اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow