ادامه انتقادات از سخت افزار ضعیف کنسول بازی Xbox Series S

کنسول Xbox Series S برای بسیاری از توسعه‌دهندگان به یک کابوس تبدیل شده است. در حالی که عده‌ای Xbox One را بدترین اتفاق تاریخ این برند می‌دانستند، به نظر می‌رسد که این جایگاه اکنون به کنسول ارزان‌قیمت Xbox Series S تعلق دارد. به گزارش تکناک، چندین توسعه‌دهنده قبلاً به سخت‌افزار ضعیف این کنسول به‌عنوان یک... نوشته ادامه انتقادات از سخت افزار ضعیف کنسول بازی Xbox Series S اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۰۴ شهریور , ۱۴۰۳ - 13:59
 0  1
ادامه انتقادات از سخت افزار ضعیف کنسول بازی Xbox Series S

کنسول Xbox Series S برای بسیاری از توسعه‌دهندگان به یک کابوس تبدیل شده است. در حالی که عده‌ای Xbox One را بدترین اتفاق تاریخ این برند می‌دانستند، به نظر می‌رسد که این جایگاه اکنون به کنسول ارزان‌قیمت Xbox Series S تعلق دارد.

به گزارش تکناک، چندین توسعه‌دهنده قبلاً به سخت‌افزار ضعیف این کنسول به‌عنوان یک مشکل اشاره کرده بودند و بازی Black Myth: Wukong نیز به دلیل نیاز به بهینه‌سازی برای این کنسول به تعویق افتاد.

اخیراً، Xbox Series S دوباره مورد انتقاد یک توسعه‌دهنده قرار گرفته است که گفته است این کنسول نباید وجود داشته باشد.

کنسول Xbox Series S در بسیاری از مواقع باعث تاخیر بسیاری از بازی‌ها در این پلتفرم شده است، که می‌تواند تجربه کاربران را تحت تاثیر قرار دهد.

اخیراً کاربری به نام Mrpyo1 در توییتر برای طرفداران Xbox که نتوانستند به Black Myth: Wukong دسترسی پیدا کنند، ابراز نگرانی کرد. این توییت منجر به واکنشی از سوی Del Walker، یک توسعه‌دهنده با تجربه همکاری با Naughty Dog، Rocksteady و دیگران شد.

کنسول Xbox Series S برای بسیاری از توسعه‌دهندگان به یک کابوس تبدیل شده است. در حالی که عده‌ای Xbox One را بدترین اتفاق تاریخ این برند می‌دانستند، به نظر می‌رسد که این جایگاه اکنون به کنسول ارزان‌قیمت Xbox Series S تعلق دارد.

به گزارش سایت tech4gamers، آقای Del Walker به این کنسول اشاره کرد و بدون تعارف به معایب سخت‌افزار اقتصادی مایکروسافت پرداخت و گفت: “دوست داشتم Xbox Series S هیچ‌وقت وجود نداشت. بهینه‌سازی برای این کنسول واقعاً بسیار آزاردهنده است.”

او همچنین پیش‌بینی کرد که شرایط Xbox در آینده نیز به همین شکل باقی خواهد ماند، و احتمالاً توسعه‌دهندگان بیشتری تصمیم می‌گیرند این پلتفرم را به دلیل مشکلات بهینه‌سازی کنار بگذارند.

مانند Del Walker، توسعه‌دهندگان دیگری نیز پیشتر از تصمیم مایکروسافت برای عرضه یک سخت‌افزار ضعیف‌تر انتقاد کرده‌اند. حتی بازی Baldur’s Gate 3، که پارسال به عنوان بهترین بازی سال شناخته شد، فقط به دلیل وجود Xbox Series S در این پلتفرم به تاخیر افتاد.

شاید مایکروسافت از این تصمیم درس بگیرد و در نسل بعد تنها یک کنسول اصلی ارائه دهد. با این حال، شایعاتی وجود دارد که غول بازی‌سازی در حال کار روی یک کنسول دستی نیز هست. کنسول اقتصادی مایکروسافت می‌تواند در برخی شرایط عالی باشد، اما بارها به ضرر Xbox Series X تمام شده است.

در مقابل، تصمیم PlayStation برای عرضه یک مدل ارزان‌تر دیجیتال با همان سخت‌افزار PS5 به نظر تصمیم هوشمندانه‌تری بوده است.

نوشته ادامه انتقادات از سخت افزار ضعیف کنسول بازی Xbox Series S اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow