بازی‌های Final Fantasy VII Remake و Rebirth برای ایکس‌باکس منتشر نمی‌شوند

به‌گفته‌ی یکی از افراد مطلع، برنامه‌ای برای توسعه‌ی نسخه‌های Final Fantasy VII Remake و Final Fantasy VII Rebirth برای کنسول Xbox وجود ندارد. به‌گزارش تک‌ناک، الکس دونالدسون، خبرنگار VG247، با انتشار پستی در انجمن IconEra توضیح داد که با وجود شایعات، هنوز توسعه‌ی نسخه‌های Final Fantasy VII Remake و Rebirth برای ایکس‌باکس آغاز نشده است. […] نوشته بازی‌های Final Fantasy VII Remake و Rebirth برای ایکس‌باکس منتشر نمی‌شوند اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۲ شهریور , ۱۴۰۳ - 03:00
 0  2
بازی‌های Final Fantasy VII Remake و Rebirth برای ایکس‌باکس منتشر نمی‌شوند

به‌گفته‌ی یکی از افراد مطلع، برنامه‌ای برای توسعه‌ی نسخه‌های Final Fantasy VII Remake و Final Fantasy VII Rebirth برای کنسول Xbox وجود ندارد.

به‌گزارش تک‌ناک، الکس دونالدسون، خبرنگار VG247، با انتشار پستی در انجمن IconEra توضیح داد که با وجود شایعات، هنوز توسعه‌ی نسخه‌های Final Fantasy VII Remake و Rebirth برای ایکس‌باکس آغاز نشده است.

او معتقد است که این اتفاق در‌نهایت رخ خواهد داد؛ اما احتمالاً ابتدا باید قسمت سوم سه‌گانه ریمیک تکمیل و سپس آن‌ها به ایکس‌باکس و شاید نینتندو سوئیچ ۲ پورت شوند.

الکس دونالدسون، خبرنگار VG247، اعلام کرده که بر اساس اطلاعات او، هیچ برنامه فعالی برای توسعه نسخه‌های Final Fantasy VII Remake و Final Fantasy VII Rebirth برای کنسول Xbox وجود ندارد.

Wccftech می‌نویسد دونالدسون همچنین اشاره کرد که تغییر سیاست‌های شرکت Square Enix برای استراتژی چندپلتفرمی به زمان نیاز دارد. برخی از پروژه‌های قبلی این شرکت که برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن و PC در حال توسعه بوده‌اند، ممکن است همچنان هدف خود را تغییر ندهند. بااین‌حال، او تأکید کرد که اگر چنین اتفاقی رخ دهد، به‌معنای تغییر مجدد استراتژی شرکت نخواهد بود.

در‌نهایت، دونالدسون اظهار کرد که فاینال فانتزی XVI ممکن است زودتر برای Xbox منتشر شود. این بازی قرار است ۱۷ سپتامبر (۲۷ شهریور) و حدود پانزده ماه پس از انتشار نسخه‌ی PS5، برای PC منتشر شود.

نوشته بازی‌های Final Fantasy VII Remake و Rebirth برای ایکس‌باکس منتشر نمی‌شوند اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow