با معرفی پردازنده‌های Ryzen 9000X3D رقابت بین AMD و Intel وارد مرحله جدیدی شد

رقابت بین غول‌های پردازنده، AMD و Intel، داغ‌تر از همیشه شده است. AMD با معرفی سری جدید پردازنده‌های Ryzen 9000X3D، قصد دارد جایگاه خود را در بازار پردازنده‌های رومیزی محکم‌تر کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری رسانه تکنولوژی تکنا، براساس اطلاعات منتشر شده، پردازنده‌های جدید AMD نسبت به نسل قبلی خود، بهبود عملکرد چشمگیری در […] منبع خبر با معرفی پردازنده‌های Ryzen 9000X3D رقابت بین AMD و Intel وارد مرحله جدیدی شد پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

۲۳ مهر , ۱۴۰۳ - 16:00
 0  4
با معرفی پردازنده‌های Ryzen 9000X3D رقابت بین AMD و Intel وارد مرحله جدیدی شد

رقابت بین غول‌های پردازنده، AMD و Intel، داغ‌تر از همیشه شده است. AMD با معرفی سری جدید پردازنده‌های Ryzen 9000X3D، قصد دارد جایگاه خود را در بازار پردازنده‌های رومیزی محکم‌تر کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری رسانه تکنولوژی تکنا، براساس اطلاعات منتشر شده، پردازنده‌های جدید AMD نسبت به نسل قبلی خود، بهبود عملکرد چشمگیری در بازی‌ها و نرم‌افزارهای حرفه‌ای نشان می‌دهند. به طور مثال، در بنچمارک Cinebench R23، این پردازنده‌ها تا 34 درصد سریع‌تر از نسل قبلی عمل می‌کنند. همچنین، در بازی‌های محبوب مانند Far Cry 6 نیز بهبود قابل توجهی در عملکرد دیده می‌شود.

این پردازنده‌ها از حافظه کش بیشتری برخوردار هستند که باعث افزایش سرعت دسترسی به داده‌ها و بهبود عملکرد کلی می‌شود. AMD ادعا می‌کند که این پردازنده‌ها در مقایسه با نسل قبلی، مصرف انرژی کمتری دارند. معماری جدید Zen 5 در این پردازنده‌ها استفاده شده است که باعث افزایش کارایی و عملکرد آن‌ها شده است. با معرفی پردازنده‌های Ryzen 9000X3D، رقابت بین AMD و Intel وارد مرحله جدیدی شده است. Intel نیز اخیراً نسل جدید پردازنده‌های خود را معرفی کرده که عملکرد بسیار خوبی دارند. اما به نظر می‌رسد که AMD با این نسل جدید از پردازنده‌ها، یک گام جلوتر از رقیب خود باشد.

با توجه به رقابت شدید بین AMD و Intel، می‌توان انتظار داشت که در آینده شاهد پیشرفت‌های چشمگیری در فناوری پردازنده‌ها باشیم. این رقابت به نفع مصرف‌کنندگان است، زیرا باعث می‌شود پردازنده‌های قدرتمندتر، کارآمدتر و مقرون به صرفه‌تر در دسترس قرار بگیرند. در کل، پردازنده‌های Ryzen 9000X3D یک انتخاب عالی برای گیمرها، طراحان و هر کسی که به دنبال یک پردازنده قدرتمند است، به شمار می‌رود.

منبع خبر با معرفی پردازنده‌های Ryzen 9000X3D رقابت بین AMD و Intel وارد مرحله جدیدی شد پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow