موج دیفای به بیت کوین می‌رسد

یکی از کارشناسان خبره فعال در حوزه رمزارزها بر این باور است که به‌ زودی بیت کوین در میزبانی از برنامه‌های دیفای، از اتریوم و سولانا پیشی می‌گیرد. به‌ گزارش تک‌ناک، بنیانگذار کاردانو در اظهارنظری تازه مدعی شده است که شبکه بیت کوین می‌تواند پذیرای موج بعدی امور مالی غیرمتمرکز یا همان دیفای باشد. به […] نوشته موج دیفای به بیت کوین می‌رسد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۶ آبان , ۱۴۰۳ - 18:00
 0  2
موج دیفای به بیت کوین می‌رسد

یکی از کارشناسان خبره فعال در حوزه رمزارزها بر این باور است که به‌ زودی بیت کوین در میزبانی از برنامه‌های دیفای، از اتریوم و سولانا پیشی می‌گیرد.

به‌ گزارش تک‌ناک، بنیانگذار کاردانو در اظهارنظری تازه مدعی شده است که شبکه بیت کوین می‌تواند پذیرای موج بعدی امور مالی غیرمتمرکز یا همان دیفای باشد.

به نقل از زی‌کریپتو، چارلز هاسکینسون، بنیانگذار شبکه کاردانو گفته که شبکه بیت کوین با وجود آنکه با چالش‌هایی مانند: کارمزد گزاف و سرعت کم در پردازش تراکنش‌ها روبه‌رو است، اما می‌تواند بستری مناسب برای برپایی برنامه‌های دیفای باشد.

هاسکینسون می‌گوید که بیت کوین به‌ دلیل برخورداری از نقدینگی وافر و امنیتی خدشه‌ناپذیر، قادر است اتریوم و سولانا را در حوزه دیفای پشت سر بگذارد. این کارشناس خبره گفته است که قصد دارد برنامه‌های سازمان‌یافته‌ای را برای بازکردن دیفای به بلاک چین بیت کوین به مرحله اجرا بگذارد.

به زودی موج دیفای به بیت کوین می رسد

هاسکینسون از سال ۲۰۱۳ قدم به وادی رمزارزها گذاشته و فعالانه تلاش کرده است تا عموم مردم را با بیت کوین و مفاهیم رمزنگاری آشنا کند.

خالق کاردانو در پی آن است که پروژه آموزشی تازه‌ای را با محوریت قابلیت‌های نهانی شبکه بیت کوین کلید بزند. از قرار معلوم، او قصد دارد در این پروژه، توسعه‌دهندگان را با کم‌وکیف ایجاد برنامه در بستر بیت کوین آشنا کند.

گفتنی است که توسعه‌دهندگان می‌توانند از زبانی موسوم به «آیکن» (Aiken) برای توسعه قراردادهای هوشمند در بستر شبکه بیت کوین استفاده کنند.

بنیانگذار کاردانو می‌گوید که توسعه‌دهندگان قادر هستند دست به توسعه‌های برنامه‌های ترکیبی سازگار با شبکه‌های کاردانو و بیت کوین بزنند و کارمزد تراکنش‌های خود را هم در قالب بیت کوین پرداخت کنند.

هاسکینسون معتقد است که به‌ زودی پای دیفای به قلمرو شبکه بیت کوین باز می‌شود و این شبکه قادر است از نظر عملکرد در این حوزه، اتریوم و سولانا را به‌ سادگی پشت سر بگذارد.

نوشته موج دیفای به بیت کوین می‌رسد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow