واتساپ قابلیت جدید اسکن QR کد برای کانال‌ها را آزمایش می‌کند

واتساپ در حال توسعه ویژگی جدیدی است که به کاربران اجازه می‌دهد با اسکن QR کد، به کانال‌های مختلف بپیوندند. این ویژگی باعث می‌شود تا دسترسی به کانال‌ها بسیار ساده‌تر شود. به‌گزارش تک‌ناک، واتساپ در حال کار روی ویژگی جدیدی به‌منظور بهبود تجربه کاربری در بخش کانال‌ها (Channels) است. اپلیکیشن مذکور این‌بار تمرکز خود را […] نوشته واتساپ قابلیت جدید اسکن QR کد برای کانال‌ها را آزمایش می‌کند اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۵ آبان , ۱۴۰۳ - 21:00
 0  2
واتساپ قابلیت جدید اسکن QR کد برای کانال‌ها را آزمایش می‌کند

واتساپ در حال توسعه ویژگی جدیدی است که به کاربران اجازه می‌دهد با اسکن QR کد، به کانال‌های مختلف بپیوندند. این ویژگی باعث می‌شود تا دسترسی به کانال‌ها بسیار ساده‌تر شود.

به‌گزارش تک‌ناک، واتساپ در حال کار روی ویژگی جدیدی به‌منظور بهبود تجربه کاربری در بخش کانال‌ها (Channels) است. اپلیکیشن مذکور این‌بار تمرکز خود را روی توسعه QR کدهای اسکن‌شدنی قرار داده است. این قابلیت که برای کاربران اندروید در نسخه بتای 2.24.22.20 شناسایی شده است، به کاربران امکان می‌دهد تا بدون نیاز به ارسال لینک‌های متنی و با اسکن این QR کدها به‌سرعت وارد کانال‌های مدنظر شوند.

این ویژگی را WABetaInfo در جدیدترین نسخه بتای واتساپ برای اندروید شناسایی کرده و هنوز در‌دسترس عموم آزمایش‌کنندگان بتا قرار نگرفته است. ازطریق این قابلیت، کاربران می‌توانند به‌سادگی با اسکن QR کد ارائه‌شده به‌جای استفاده از لینک، به کانال‌ها بپیوندند.

واتساپ در حال توسعه ویژگی جدیدی است که به کاربران اجازه می‌دهد با اسکن یک QR کد، به کانال‌های مختلف بپیوندند.

نئووین می‌نویسد واتساپ که پیش‌تر در بخش‌های مختلفی از این اپلیکیشن از QR کدها بهره برده بود، اکنون امکان به‌اشتراک‌گذاری حساب‌های کاربری و ورود به واتساپ وب را نیز از‌طریق QR کد فراهم کرده است. این قابلیت جدید می‌تواند برای مدیران کانال‌ها روشی جایگزین برای جذب کاربران جدید باشد؛ به‌ویژه در رویدادها و ملاقات‌ها که با نمایش این QR کدها، شرکت‌کنندگان می‌توانند به‌راحتی با استفاده از گوشی‌های خود به کانال‌های مدنظر دسترسی پیدا کنند.

این QR کدها می‌توانند در پیشخوان‌های پرداخت فروشگاه‌ها و روی جعبه‌های محصولات مختلف نیز چاپ شوند. قابلیت Channels که در سال ۲۰۲۳ معرفی شده است، با گذر زمان شاهد بهبودهای متعددی بوده است و این ویژگی جدید نیز در آینده عرضه خواهد شد.

همچنین، گزارش‌ها حاکی از آن است که واتساپ در حال آماده‌سازی بخش تحلیل برای کانال‌ها روی اندروید و iOS است که به مدیران کانال‌ها دیدگاه بهتری از میزان تعامل کاربران ارائه می‌دهد. این پیام‌رسان با توسعه تجربه جدید همگام‌سازی مخاطبان، امکان ذخیره مستقیم مخاطبان در واتساپ را فراهم کرده است. به‌زودی قابلیت ایجاد و اشتراک بسته‌های استیکر و ارتقای Meta AI برای به‌خاطر‌سپردن جزئیات اشتراکی کاربران را نیز معرفی خواهد کرد.

نوشته واتساپ قابلیت جدید اسکن QR کد برای کانال‌ها را آزمایش می‌کند اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow