الزام حضور کامل در دفتر کار توسط شرکت ناتینگ

شرکت فناوری ناتینگ، تولیدکننده‌ی گوشی‌های هوشمند، به‌تازگی سیاست جدیدی را در پیش گرفته است که بر اساس آن، تمامی کارمندان موظفند به صورت تمام‌وقت در دفتر مرکزی شرکت در لندن حاضر شوند. این تصمیم در حالی اتخاذ شده است که بسیاری از شرکت‌های بزرگ فناوری پس از دوران همه‌گیری، به سمت مدل‌های کاری ترکیبی از […] منبع خبر الزام حضور کامل در دفتر کار توسط شرکت ناتینگ پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

۳۱ مرداد , ۱۴۰۳ - 10:59
 0  3
الزام حضور کامل در دفتر کار توسط شرکت ناتینگ

شرکت فناوری ناتینگ، تولیدکننده‌ی گوشی‌های هوشمند، به‌تازگی سیاست جدیدی را در پیش گرفته است که بر اساس آن، تمامی کارمندان موظفند به صورت تمام‌وقت در دفتر مرکزی شرکت در لندن حاضر شوند. این تصمیم در حالی اتخاذ شده است که بسیاری از شرکت‌های بزرگ فناوری پس از دوران همه‌گیری، به سمت مدل‌های کاری ترکیبی از کار در خانه و دفتر حرکت کرده‌اند.

به گزارش سرویس اخبار موبایل رسانه فناوری تکنا، کارل پی، مدیرعامل شرکت ناتینگ، در ایمیلی به کارمندان و با انتشار آن در صفحه لینکدین، این تغییر رویه را توجیه کرده است. وی بر این باور است که کار از راه دور با اهداف بلندمدت شرکت برای نوآوری و رقابت در بازارهای جهانی سازگار نیست. پی معتقد است که حضور فیزیکی کارمندان در دفتر کار، به بهبود همکاری‌های تیمی، افزایش خلاقیت و در نهایت، تولید محصولات باکیفیت‌تر کمک خواهد کرد.

در بخش دیگری از این ایمیل، مدیرعامل ناتینگ به کارمندان اعلام کرده است که این تصمیم ممکن است برای همه کارمندان مناسب نباشد و در صورتی که کارمندی با این سیاست جدید موافق نباشد، می‌تواند به دنبال فرصت‌های شغلی دیگری باشد. این تصمیم شرکت ناتینگ در حالی اتخاذ شده است که اریک اشمیت، مدیرعامل سابق گوگل، در سخنانی جنجالی مدعی شد که کار ترکیبی باعث کند شدن پیشرفت گوگل در حوزه هوش مصنوعی شده است. هرچند اشمیت بعدها این اظهارات خود را پس گرفت، اما این موضوع نشان‌دهنده‌ی بحث‌های گسترده‌ای است که در مورد مزایا و معایب کار از راه دور در میان شرکت‌های فناوری در جریان است.

تصمیم شرکت ناتینگ برای الزام حضور کامل کارمندان در دفتر کار، نشان‌دهنده‌ی رویکرد متفاوت این شرکت نسبت به سایر رقبا است. این تصمیم می‌تواند بر روی جذب و حفظ نیروهای متخصص در شرکت تأثیرگذار باشد و همچنین بر روی فرهنگ سازمانی و نحوه‌ی همکاری تیم‌ها مؤثر باشد. اکنون شرکت نوتینگ، کارمندان خود را ملزم به حضور کامل در دفتر کار کرده است و مدیرعامل شرکت، کار از راه دور را با اهداف بلندمدت شرکت ناسازگار می‌داند. این تصمیم در حالی اتخاذ شده است که بسیاری از شرکت‌های فناوری به سمت مدل‌های کاری ترکیبی حرکت کرده‌اند.

برای مشاهده تازه ترین خبرها به صفحه اخبار فناوری رسانه تکنا مراجعه کنید.

منبع خبر الزام حضور کامل در دفتر کار توسط شرکت ناتینگ پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow