ریمستر بازی Horizon Zero Dawn در ماه اکتبر منتشر می‌شود

 در رویداد State of Play پلی‌استیشن نسخه‌ی ریمستر Horizon Zero Dawn به‌نمایش درآمد. این نسخه‌ با بهبودهای چشمگیری همراه خواهد بود. به‌گزارش تک‌ناک، پس از شایعات فراوان، سونی بالاخره نسخه‌ی ریمستر بازی Horizon Zero Dawn را رسماً معرفی کرد. این نسخه ۱۰ آبان برای PS5 و PC منتشر می‌شود. استودیو Guerrilla Games و شرکت Nixxes […] نوشته ریمستر بازی Horizon Zero Dawn در ماه اکتبر منتشر می‌شود اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۴ مهر , ۱۴۰۳ - 19:00
 0  0
ریمستر بازی Horizon Zero Dawn در ماه اکتبر منتشر می‌شود

 در رویداد State of Play پلی‌استیشن نسخه‌ی ریمستر Horizon Zero Dawn به‌نمایش درآمد. این نسخه‌ با بهبودهای چشمگیری همراه خواهد بود.

به‌گزارش تک‌ناک، پس از شایعات فراوان، سونی بالاخره نسخه‌ی ریمستر بازی Horizon Zero Dawn را رسماً معرفی کرد. این نسخه ۱۰ آبان برای PS5 و PC منتشر می‌شود. استودیو Guerrilla Games و شرکت Nixxes نسخه‌ی Horizon Zero Dawn Remastered را توسعه داده‌اند؛ نسخه‌ای که اولین شایعات آن به سال ۲۰۲۲ برمی‌گردد. این نسخه‌ی ریمستر، بهبودهای مختلفی را برای بازی اصلی به‌همراه دارد.

طبق اعلام سونی در رویداد State of Play، نسخه‌ی ریمستر شامل «بیش از ده ساعت» موشن‌کپچر جدید برای مکالمات به‌همراه بهبودهای گرافیکی فراوان است که آن را ازنظر بصری به کیفیت Horizon Forbidden West نزدیک می‌کند. این بهبودها شامل ارتقای مدل‌های شخصیت‌ها، بهبود سایه‌ها و بافت‌ها، دوربین‌های بهینه‌‌شده برای مکالمات جدید، پشتیبانی از صدای سه‌بعدی، تریگرهای هپتیک DualSense و امکان استفاده از ذخیره‌های قدیمی بازی است.

به‌نقل از یوروگیمر، ازنظر دسترسی، Horizon Zero Dawn Remastered از ویژگی‌های متعددی پشتیبانی می‌کند که در Horizon Forbidden West معرفی شدند؛ مانند کنترل‌های قابل‌تنظیم و هپتیک فیدبک. این نسخه از PS5 Pro که به‌زودی عرضه می‌شود، به‌طور کامل پشتیبانی خواهد کرد. سونی جزئیات دقیقی از این بهبودها ارائه نکرده و تنها به ذکر «بهبودهای گرافیکی» و «نرخ فریم‌ خیره‌کننده» بسنده کرده است.

پس از شایعات فراوان و امتیازدهی توسط ESRB، سونی بالاخره ریمستر بازی Horizon Zero Dawn را به‌صورت رسمی معرفی کرد.

نسخه‌ی PC بازی هم با پشتیبانی از ترافی‌ها و ویژگی‌های اختصاصی پی‌سی عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود این نسخه از نمایشگرهای فوق‌عریض و NVIDIA DLSS 3 و AMD FSR 3.1 پشتیبانی کند. در آینده، جزئیات بیشتری ازاین نسخه اعلام خواهد شد.

Horizon Zero Dawn Remastered که شامل تمام محتوای نسخه‌ی Complete Edition است، با قیمت ۴۹/۹۹ دلار در فروشگاه‌های PlayStation Store و Steam و Epic دردسترس خواهد بود. خبر خوش برای دارندگان نسخه‌ی قبلی بازی یا نسخه‌ی Complete Edition این است که می‌توانند با پرداخت ۹/۹۹ دلار بازی خود را به نسخه‌ی PS5 یا PC ارتقا دهند.

شما می‌توانید تریلر این ریمستر را از این لینک تماشا کنید.

نوشته ریمستر بازی Horizon Zero Dawn در ماه اکتبر منتشر می‌شود اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow